1st of May ...

1.5.15 PMC 3 Comments


 Myślę, że w ostatnim życiu byłam wiewiórką. Znoszę do domu wszystkie napotkane szyszki, a najlepiej czuję się w lesie. Uwielbiam cień wysokich choinek oraz zapach drzew iglastych oraz wszystkie odcienie zieleni. Na szczęśćie Toskania jest zielona, a ja wybrałam się na 1majowy spacer...

 Penso che nella mia vita precedente ero uno scoiattolo. Porto a casa tutte le pigne che trovo, e mi sento molto bene nel bosco. Adoro l'ombra e il profumo che danno gli abeti e tutte le sfumature del verde. Per mia fortuna la Toscana e' verde e io sono andata a fare una passeggiata ...









Nadążacie?;)
Mi seguite?;)


Piękno jest w oczach patrzącego ...
La bellezza e' negli occhi di chi guarda ...





 Słodkiego weekendu ...
Dolce weekend ...


PS. Sto aspettando la tua telefonata. Per la tensione ho iniziato a mangiare i mobili ...
PS. Czekam na twój telefon. Przez to napięcie zaczęłam obgryzać meble ...


;)

3 comments:

  1. Ja też uwielbiam las :) Najbardziej wiosną i jesienią . Mam to szczęście, że mieszkam w miejscu, gdzie jest dużo zieleni, dlatego mogę być na bieżąco z "postępami przyrody" . Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się, wiosna i jesień to magiczne pory roku dla przyrody:) Życzę więc pięknych obserwacji, pozdr:)

      Delete
  2. Las wszędzie budzi pozytywne emocje :) Fajne trampki . Też lubię.Nie tylko do lasu :)

    ReplyDelete