H&M

25.5.15 PMC 5 Comments


Poniedziałki są łatwiejsze do zniesienia, jeśli rano zapuka kurier i przyniesie miłą przesyłkę. Zamówienie ze sklepu H&M zrobiłam w internecie po raz pierwszy, dlatego są to tylko drobiazgi (chciałam sprawdzić jak i czy wszystko jest jak powinno). Głownie są to kosmetyki do makijażu, ca 2.99 euro sztuka!:)

I lunedi sono piu' facili da sopportare se la mattina bussa alla tua porta il corriere con un piacevole pacchetto. L'ordine da H&M l'ho fatto per la prima volta online, per questo ho preso poche cose (volevo vedere com'e' e se tutto funziona bene). Quasi tutti i cosmetici costavano 2.99 euro l'uno!:)

Paletka "Nude" ...
Ombretti "Nude" ...




Ponieważ skończyła mi się paleta tego typu kupiona zimą, kupiłam tą. Pierwsze dwa cienie są matowe, trzy ostatnie mają rozjaśniające niewielkie drobinki. Cienie nie obsypują sie są łatwe w aplikacji i szczerze je polecam.

Siccome ho  finito una palette simile che avevo dall'inverno, ho acquistato questa. I primi due ombretti danno l'effetto matt, altri tre hanno piccolissime perline illuminanti (quasi invisibili). Gli ombretti si stendono bene e durano abbastanza. Ve li consiglio.


Szminka "Pink Glow" ...
Rossetto "Pink Glow" ...



Muszę przyznać, że na początku byłam przerażona jasnością tej szminki. Do tego jest matowa. Daje efekt prawie niewidocznych ust, w odcieniu pudrowego różu. Odcień świetnie sprawdzi się do pracy lub do miejsc gdzie jest wymagany minimalny makijaż. Dobierając tak jasną szminkę, możemy bardziej zaszaleć z makijażem oka.

Devo ammettere che all'inizio ero spaventata per il colore di questo rossetto: chiarissimo con l'effetto matt. Un colore cosi andra' benissimo nei posti dove c'e' l'esigenza di un trucco minimo. Avendo labbra cosi chiare possiamo osare di piu' con il trucco degli occhi.

Lakiery ...
Smalti ...



Dwa malutkie lakiery są zapewne jeszcze z zimowej kolekcji H&M, ponieważ mają kształt niewielkich bombek. Jeden ma odcień czerwony, drugi jest brokatowy. Czerwień to czerwień, zawsze wygląda dobrze i nieważne z którego sezonu pochodzi, sprawdza się w każdej sytuacji:).

Due piccollissimi smalti sicuramente sono ancora dall' offerta di Natale, perche' hanno laforma di piccole palline. Uno e' rosso, il secondo e' un glitter. Il colore rosso e' un rosso che sta bene sempre, e non importa in quale stagione:).

T-shirt i szorty
Maglia e shorts


 Lubię i mam wiele koszulek z H&M, noszę je po domu, do spania lub na zewnątrz. Szorty są krótkimi spodenkami od pidżamy:).

Mi piacciono le maglie di H&M: le porto a casa, per dormire e a volte anche fuori. Gli short sono in realta' dei pantaloni corti per dormire.


I już poniedziałek nam niestraszny ...:)
E cosi il lunedi non ci spaventa piu' ...:)


 Miłego tygodnia od czarnego kota.
Buon inizio di settimana da me e da un gatto nero.


:)

5 comments:

  1. też się skusiłaś na zakupy internetowe na próbę? moja "próba" zakończona została pomyślnie, i jestem już po drugich - bardziej pewnych - zakupach w H&M - tylko, że ja skupiłam się na części HOME ;)) a tak jeszcze spytam, jak z jakością kosmetyków?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wypróbowałam lakiery obydwa są super! Intensywny kolor, świetnie kryje, lekko rozprowadza. Coat też się sprawdził.Wygląda ładnie nawet nałożony jako osobny lakier, drobinki nie odpadają. Polecam:)

      Delete
  2. Ja w "Home" aż bałam się zaglądać bo by się źle to skończyło dla mojego portfela ... ;) Zaskoczyło mnie, że wszystko tak szybko dotarło!Z Zalando trzeba czekać ok. tydzień, a H&M przyszło w 3 dni. Jakość kosmetyków: cienie są bardzo ok, szminka niestety wysusza usta, ale nawet długo się trzyma, lakiery dopiero wypróbuję. pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  3. Miłych początków tygodnia! Ja jeszcze w H&M nie próbowałam przez Internet. Ale dostałam voucher na HOME i już nie mogę się doczekać zakupów :) ps. kot jest ekstra!

    ReplyDelete
  4. Dziękuję, życzę Tobie również super tygodnia! Ach ten H&M HOME ... :) PS. Kot mówi: grrrrrrazie:)

    ReplyDelete