homemade pearl

6.5.15 PMC 6 Comments

Czy byłyście kiedyś przy narodzinach perły?:) Ja dziś rano ...
Siete mai stati testimoni della nascita di una perla?:) Io stamattina ...


Perły i kobiety - historie rzeki. Jak wiecie lubię i nosze perły, nigdy jednak nie widziałam momentu wyjęcia jej z muszli i dlatego bardzo się ucieszyłam gdy znalazłam zestaw do samodzielnego stworzenia naszyjnika z perłą oraz wyjęcia samej perełki z muszelki w domu.
Pudełko zawiera małą puszkę z zamkniętą muszelką, naszyjnik z otwieranym wisiorkiem oraz plastikową szpatułkę do otwierania muszelek. Możemy trafić na jedną z czterech pereł:

lawendowa przyniesie nam zdrowie i ochronę
kremowa - szczęście  i pogodę ducha
brzoskwiniowa - miłość i pasję
czarna - bogactwo i szczęście
biała - pozytywną energię

Le Donne e le perle: storie senza fine. Come sapete mi piacciono e porto le perle. Purtroppo non ho visto mai nella mia vita il momento dell' uscita di una perla dalla conchiglia, per questo ero contentissima quando ho trovato un kit che contiene una perla in una piccola scatolina, una collana con un ciondolo e una forchetta per aprire la conchiglia in casa. Possiamo trovare una di queste quattro perle:

colore lavanda ci portera' salute e protezione
crema - fortuna e serenita'
pesca - amore e passione
nera - ricchezza e fortuna
bianca - energia positiva

Do końca nie wiemy, na jaką perłę trafimy. Postanowiłam mój naszyjnik otworzyć z Wami ...
Fino alla fine non sappiamo il colore della perla che troveremo. Ho deciso di aprirla con Voi ...



I tak pomyślałam życzenie i otworzyłam muszelkę (co nie było takie proste), poczułam mocny zapach alkoholu, w której umieszczona była muszelka i w dłonie wpadła mi niewielka podłużna perełka ...

E cosi ho espresso un desiderio e ho aperto la conchiglia (non e' stato cosi semplice), dopo aver sentito un forte odore di alcool (in cui si trovava la conchiglia), nelle mani mi e' cascata una perla piccolina ...



Na początku przestraszyłam się, że jest czarna (od jakiegoś czasu bardzo uważam na to co noszę na szyi:)), na szczęście z czasem perełka rozjaśniała i zmieniła odcień na lawendowy czyli zdrowie i ochronę. To bardzo, bardzo dobrze jak dla mnie ... O resztę zatroszczę się sama:). Wysuszyłam ją dokładnie i umieściłam w naszyjniku. 

All'inizio mi sono spaventata perche' la perla mi sembrava nera (da qualche tempo sono molto attenta a cosa porto al collo:)), per fortuna con il tempo la perla si e'schiarita ed e' diventata colore lavanda, cioe' salute e protezione :)) E'molto, molto bene per me ... Del resto mi preocuppero da sola:). Ho asciugato la perla  a modino e l'ho messa dentro un ciondolo ...


  
Niech się stanie.
Amen. 


:)

6 comments:

  1. jedno słowo mi się ciśnie na usta - za.....te - przepraszam, ale to jest po prostu bombowy pomysł - jak kinder niespodzianka dla starszych :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak kochana 6 euro w sklepie chińskim!:) Prawdziwa perełka ;) Dzięki i pozdrawiam

      Delete
  2. To jest super sprawa, ciekawe czy znajdę coś takiego w Polsce... Mega śliczne i oryginalne, czego to ludzie nie wymyślą :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za miły komentarz, mi też się spodobało, mam nadzieję że i Ty znajdziesz swoją perłę, jeśli nie w podobnym zestawie to każdą inną, równie piękną:) pozdr

      Delete
  3. Niech się stanie.Czekam na rozwój wypadków z perłą w roli głównej : )))

    ReplyDelete