Makeup by essence

16.5.16 PMC 0 Comments


Witajcie w poniedziałek!W tym poście prawdziwa gratka dla makeupowych maniaczek, czyli moje zdobycze od essence.Tyle radości i zabawy za nie więcej niż 4 euro sztuka, lubię to!:) Nowością jest linia "Lights of orient", czyli kosmetyki inspirowane złotymi pałacami i księżniczkami z dalekiego Orientu.

Buongiorno di lunedi! In questo post una goduria per tutte le maniache del makeup, cioe'i miei tesori di Essence. Tanta gioia con meno di 5 euro a pezzo, mi piace!:) La novita' e' la linea "Lights of orient", trucchi ispirati alle imponenti porte dorate dei palazzi delle principesse.

Paletka "Arabian Nights"
Palette "Arabian Nights"


Zauważyłam śliczne opakowanie paletki i mimo, iż pozostał tylko tester miałam trochę szczęścia i ekspedientka przyniosła mi z magazynu ostatnią sztukę.W środku znajdziemy 6 cieni, którymi możemy wyczarować makijaż oka jak z tysiąca i jednej nocy.

Subito ho notato la bellissima confezione della palette e anche se in espsozione era rimasto solo il tester, avevo un po' di fortuna e' mi e'stato portato l'ultimo pezzo dal magazzino. Dentro troveremo 6 sei differenti tonalita', per uno stile da mille e una notte.
 
Liquid lipstick&lipliner

Świetne szminki w płynie za małe pieniądze.Na początku wybrałam tylko odcień: Satin Mauve, zgaszony róż, na drugi dzień dobrałam czerwień: Femme Fatale. Do tego pasujące kredki.

Ottimi ed economici rossetti in formula leggera. All'inizo ho preso un rosa scuro "Satin Mauve", il giorno dopo ho preso anche il rosso: Femme Fatale. Ho abbinato anche le matite nelle stesse tonalita'.

Rock'n'doll
Volume&eye opening mascara

Tusz do rzęs wzięłam z ciekawości (to nowość) oraz ze względu na cenę (3.50euro) i uważam, że jest to bardzo dobra maskara za bardzo małe pieniądze.Pogrubia i wydłuża rzęsy, otwiera oko.Ma grubą, szczoteczkę w kształcie pół księżyca. Spróbujcie, moim zdaniem nie pożałujecie.

Questo rimmel l'ho preso per la curiosita' (e' una novita') e per il prezzo (3.50 euro). Penso che sia un ottimo mascara con un prezzo basso. Davvero volumizza e allunga le ciglia, apre l'occhio. Ha una spazzola folle a forma di mezza luna. Provate, secondo me non Vi pentirete.

Widziałam świetny zapachowy olejek do ciała z linii "Lights of orient", kredki do brwi, lakiery, ale wszystko zostało wybrane.Może Wam uda się i upolujecie coś fajnego!:)

Ho visto anche un bellissimo olio profumato per il corpo della linea "Lights of orient", le matite per le sopracciglia, ma tutto e' stato preso. Forse anche Voi riuscirete a trovare qualcosa di bello!:)

Pozdrowienia ode mnie i Audrey ...
Buon lunedi da me e Audrey ...

:)

0 comments commenti: