Tiffany Heart Necklace

20.5.16 PMC 0 Comments


Jednym z moich wielu marzeń jest znaleźć się na skrzyżowaniu ulic w Nowym Jorku, mieć na sobie długi miękki, szary szalik i dużą kawę z pianką w ręku. Zjeść w kawiarni, przy dużym oknie z widokiem na ulicę, czekoladowego muffina, a potem iść do Tiffanego ...

Uno dei miei tantissimi sogni e': ritrovarsi su un incrocio a NY, vestita in una morbida sciarpa colore grigio e avere nella mano un caffe' caldo con la schiuma. Mangiare in una caffetteria con una finestra enorme con il panorama sulla strada, un muffin di cioccolata e dopo andare da Tiffany ...

Mam trzy koleżanki, które z wyprawy do Ameryki przywiozły sobie biżuterię od Tiffanego. Sabina kolczyki, Laura bransoletkę, a Francesca ... Zawsze podobały mi się  naszyjniki Tiffany, płaskie serduszka z wygrawerowanym numerem i napisem New York.I mimo, że w Stanach nigdy nie byłam, mam przywieszkę prosto z serca Ameryki, kupioną w sklepie Tiffanego w Nowym Jorku.

Ho tre amiche, che dal viaggio negli Stati Uniti si sono portate la bigiotteria da Tiffany. Sabina gli orecchini, Laura un braccialetto e Francesca ... sempre mi sono piaciute le collane di Tiffany: cuoricini piatti con un numero e la scrittura New York. E anche se non sono mai stata negli USA, ho una collana portata dal cuore di New York da Tiffany!

Jasne, istnieją sklepy internetowe i gdybym była zdeterminowana, mogłabym spróbować kupić serduszko online, ale uważam, że biżuteria ma swoją energię i wolałam coś oryginalnego i niepowtarzalnego. Franci była w Ameryce trzy miesiące i na pamiątkę przywiozła dwa serca:małe i duże.Wybrałam duże, bo choć trochę przetarte (zupełnie jak moje ;)), wydawało mi się ładniejsze.

Certo, esistono negozi online, e se fossi determinata potrei provare a comprare il cuoricino online, ma penso che la bigiotteria ha la sua energia e preferivo qualcosa originale e unico. Franci e'stata negli Stati Uniti per tre mesi e come ricordo ha portato due cuori:uno piccolo e uno grande. Ho scelto quello grande, perche' anche se un po' provato (proprio come il mio cuore;)), mi sembrava piu' carino.

Na koniec zapytałam Francescę czy w Nowym Jorku wypiła kawę z dużą pianką.Powiedziała, że tak ale była okropna, bo przypominała czarną wodę z cukrem. W sumie pocieszyło mnie to, bo pomyślałam, że może nic nie tracę.Ale potem zapytałam o muffiny. Bardzo szybko wykrzyknęła: Były przepyszne!Najbardziej te czekoladowe!

Alla fine ho chiesto a Francesca se ha bevuto il caffe' con la schiuma a New York. Ha detto di si, ma che era tremendo, sembrava acqua nera con lo zucchero. Un po' mi sono sentita sollevata, ho pensato che forse non perdo niente. Ma dopo ho chiesto dei muffin. Subito ha risposto: Erano buonissimi! Sopratutto quelli di cioccolata!

Miłego weekendu i spełniajcie wszystkie swoje marzenia, nawet te malutkie :)
Buon weekend e provate a realizzare tutti i Vostri sogni, anche quelli piccolini:)

0 comments commenti: