july vintage shopping

29.6.17 PMC 2 Comments


Ciao Gatti, lo so che siamo ancora nel mese di giugno, ma a luglio parto per le vacanze e non potro' visitare i miei negozietti vintage preferiti, percio' sono andata a caccia tre giorni prima;). E poi il tempo e' una cosa molto relativa. Ho trovato qualcosa per i muri del mulino nel quale abito (ieri durante il temporale quasi se n'e' andato il nostro tetto!) e qualcosa per me ...

Hej Koty, wiem wiem że jesteśmy jeszcze w miesiącu czerwcu, ale w lipcu jadę na wakacje i nie będę mogła odwiedzić moich ulubionych sklepików vintage, udałam się na polowanie z trzydniowym wyprzedzeniem;). Zresztą czas to sprawa bardzo umowna. Znalazłam coś ładnego na ściany młynu, w którym mieszkam (wczoraj podczas burzy prawie nam zerwało dach!) i coś dla siebie ...


Sunflowers

Forse non sono i "Girasoli" di Van Gogh, ma penso che siano adorabili ...
Może nie są to "Słoneczniki" Van Gogha, ale myślę, że są równie urocze ...

Neckle

Perche' l'arte piu' grande nella vita che si puo' imparare e' l'arte di volare ...
Bo nie ma ważniejszej sztuki w życiu, niż sztuka latania ...

Lauren, Ralph Lauren purse

Mi chiamava "Mamma, mamma, sono cosi piccola, portami con te a casa da questo orfanotrofio!";)
Wołała do mnie "Mamo, mamo jestem taka mała, zabierz mnie z tego sierocińca do domu!";)

Porcelain Couple

Conoscevo un pittore che si vestiva sempre di nero. Purtroppo non ce l'ha fatta a dipingermi. In questa coppia mi piacciono parecchie cose. Per prima cosa non riesco a capire se lei sporge il viso in avanti per essere dipinta bene o se lo fa perche' forse vuole un bacio? Seconda cosa sono senza scarpe. Per ultimo, Lei sul Suo dipinto e' piu' bella che nella realta' ... E cosi giorno e notte ...

Znałam kiedyś jednego malarza, zawsze ubierał się na czarno. Niestety nie zdążył mnie namalować. W tej parze podoba mi się kilka rzeczy, po pierwsze nie rozumiem czy Ona nadstawia twarz bo pozuje do portretu, czy może chce buziaka. Po drugie obydwoje są boso. Po trzecie Ona na Jego portrecie jest ładniejsza, niż w rzeczywistości ... I tak dzień i noc ...

Cat&Dog

Piatti dipinti a mano, in autunno saremo belli insieme ...
Ręcznie malowane talerzyki, jesienią będzie nam pięknie ...

A proposito del Gatto ...
Aporpo Kota ...


I am Batman.



Buon pomeriggio Gatti ... ;)
MiÅ‚ego popoÅ‚udnia Koty ... ;) 

2 comments:

  1. Widzę,że słonecznikowa pasja rozwija się:)Fajny ten obrazek z zakręconym podpisem :)też deszcz padał?kot zadowolony. Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  2. Tak, pan słonecznik zawładnął moim umysłem i sercem;) Padał deszcz, grad, wiało i palmy wyrywało ... Nasz wspólny kot podwórkowy zadowolony: jak zawsze ...;) dziękuję za odzew i pozdrawiam

    ReplyDelete