#fallhandbag

24.9.15 PMC 2 Comments


Dziewczyny, nadal celebruję nadejście jesieni, czy Wy również? Znalazłam torebkę na jesień, w pięknym słonecznym kolorze, która będzie jak promyk słońca, który rozjaśni nasze jesienne kurtki lub płaszcze. Ponieważ wiem, że czytają mnie Polki mieszkające we Włoszech i pytają mnie w mailach gdzie znalazłam różne rzeczy, informuję, że torebkę znalazłam w "Scarpa Mondo" czyli sklepie z tysiącem pięknych torebek i butów, i że kosztowała 22.90 euro. Myślę, że można fajnie wyglądać z niedrogą i niekoniecznie bardzo markową torebką,a Wy co o tym myślicie?:)

Ragazze, ancora non ho smesso di celebrare l'arrivo dell'autunno, anche Voi? Ho trovato una borsa per la prossima stagone, in un bellissimo colore giallo - solare, il quale dara' un po' di luce alle nostre giacche e cappotti autunnali. Siccome so che mi leggono Polacche che abitano in Italia e mi domandano dove ho trovato certi accessori, Vi informo che la borsa l'ho trovata a "Scarpa Mondo", un negozio con migliaia di bellissime borse e scarpe e che costava 22.90 euro. Penso che si puo' essere eleganti e avere un look carino, non necessariamente con una costosa borsa firmata. Voi cosa na pensate?






Miłego czwartku:)
Buon giovedi:)

2 comments:

  1. Ale pięknie wyglądasz. Torebka mi się podoba, tylko musiałabym mieć większą, tak by pomieściła format A4. Ale zarówno kolor jak mi fason mi odpowiadają. Pozdrawiam:)

    ReplyDelete