Ops Stone Bracelet

29.9.15 PMC 3 Comments


Wypatrzyłam sobie miesiąc temu bransoletkę Ops z kolorowymi kryształkami, wczoraj po nią wróciłam. Nie mogłam się jednak zdecydować na kolor ...

Un mese fa' mi sono innamorata del bracciale di Ops con dei cristalli colorati. Non sapevo solo quale colore mi piace di piu' ...


W końcu zdecydowałam się na Ops w białym odcieniu ...
Alla fine ho scelto l'OPS di colore bianco ...




Czy nam się to podoba czy nie, we Włoszech coraz częściej w sklepach jubilerskich znajdziemy ekskluzywną, kolorową biżuterię z plastiku i kamieni, coraz rzadziej klientki decydują się na tradycyjne złoto lub srebro. Bransoletkę kupiłam w niewielkim, ale dobrze zaopatrzonym sklepiku jubilerskim, widziałam, że są do kupienia w Polsce, online. Może skusicie się i Wy?

Se ci piace o no, il fatto e' che in Italia, nei negozi di bigiotteria sempre piu' spesso possiamo vedere degli oggetti colorati, fatti di plastica o con dei cristalli o pietre. Sempre piu' raramente i clienti della giovane generazione scelgono oro o argento. Ho visto che i bracciali si possono comprare anche in Polonia, online, forse piaceranno anche a Voi?


  
Miłego wtorku:)
Buon martedi:)

3 comments: