watch

27.9.15 PMC 8 Comments


Wczoraj dotarła do mnie paczka z Polski od mojego brata, a w niej oprócz książek (świetnej biografii Hawkinga oraz Listów Johna Lenona) znalazłam ... prezent gwiazdkowy ... Tak, jeszcze zaległy z ubiegłego roku. Maciek wie, że Gwiazdka może być nawet na początku jesieni, również ja nie jestem przywiązana szczególnie do dat, więc pudełko w choinki z uroczą zieloną kokardką wywołało u mnie uśmiech na twarzy. Nie miałam dobrego, ładnego zegarka, do wczoraj ...

Ieri e'arrivato un paccheto per me da mio fratello con dei libri (una meravigliosa biografia di Hawking e le lettere di John Lenon) e con ... il regalo per Natale ...Il Natale scorso. Mattia sa, che Natale si puo' festeggiare ogni giorno, anche all'inizio dell'autunno. Anch'io non sono fissata con i termini e cosi questa piccola scatolina con alberi di natale e il fiocco verde mi ha fatto sorridere come una pazza guardando tutti i doni. Fino a oggi non avevo un bell'orologio ...


Zegarek firmy Timex jest sportowy, ale jednocześnie elegancki. Ma pasek z naturalnej (ale polakierowanej) skóry, tęczowe wskazówki, a jego tarcza świeci w nocy ...

L'orologio di Timex ha un design sportivo, ma nello stesso tempo e' molto elegante. Il suo cinturino e' fatto di vera pelle e il quadrante si illumina di notte ...


W paczce znalazłam też DVD oraz CD mojego ulubionego Greka Georga Michaela. Płytę włączyłam od razu i ustawiłam na szóstkę, czyli przepiękną balladę "Praying for time" ...

Nel pacchetto ho trovato anche un DVD e un CD del mio Greco preferito George Michael.Subito ho messo la canzone numero sei, una bellissima ballada "Praying for time" ...

  
Najbardziej w zegarku cieszy mnie to (oprócz jego jakości i urody), że jest od mojego Brata i wiem, że nawet czas nie zmieni naszej specjalnej więzi i już odliczam minuty do naszego spotkania ...

Sono molto felice non solo perche' l'orologio e' molto carino, ma anche perche' mi piace il fatto che e' da mio fratello e che neanche il tempo cambiera' il nostro legame speciale e gia' conto i giorni del nostro prossimo incontro ...

 

:)

8 comments:

  1. Więzy rodzinne są bardzo ważne i trzeba je pielęgnować :-)
    Zegarek prezentuje się ciekawie i chyba sobie podobny sprezentuje na poczet przyszłych świąt ;-)
    Pozdrawiam ze słonecznej Polski (obecnie woj. łódzkie) :-)
    Pozdrawiam Natalia :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masz Natalio duużo racji, więzy trzeba pielęgnować jak rośliny, bez tego więdną. Bardzo mi miło, że zainspirowałaś się zegarkiem, myślę że będziesz zadowolona. Pozdrawiam i dziękuję za KAŻDY Twój komentarz :*

      Delete
  2. Jeśli mogę tak powiedzieć, to zazdroszczę brata ;) Ja niestety jestem jedynaczką i baaardzo dużo bym dała, żeby tak nie było . Miało to chyba niekorzystny wpływa na moje życie, ale każdy ma swoje troski . Pozdrawiam cieplutko ;)

    ReplyDelete
  3. Hm.Powiem Ci ze z bracmi rowniez zdarzaja sie troski ... :))) Rozumiem Twoje niezadowolenie, z powdu bycia jedynaczka,ale jakbys miala brata ktorego po prostu nie lubisz?Tez sie zdarza!Moze wlasnie tak powinno byc w Twoim przypadku:)dziekuje za odzew, pozdrawiam PS.Poszukaj takiego Brata zastepczego, kumpla po prostu!:)

    ReplyDelete
  4. Fajni ludzie z was!!! Tak czuje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Dziękuję :* Może i tak jest ... nie wiem:)

      Delete
  5. Super, zjechałam z Włoch po pół roku i dziś mam już ten zegarek:) ech jak dobrze że jest allegro. Buziaki nie mogłam znaleźć ładniejszego:)

    ReplyDelete