My new vintage Prada bag

23.4.17 PMC 0 Comments


Każdy przygotowuje się do śmierci na swój sposób. Ktoś napisze nieśmiertelną piosenkę hit, inny zaadoptuje dziecko, znam takich którzy sadzą drzewa. Przemiła, starsza Pani z Pizy rozprawiła się z tematem na swój sposób i postanowiła wyprzedać swą szafę. Wśród wielu przedmiotów oraz mebli wystawionych na aukcji  w internecie (niestety na obrazy nie było mnie stać ;) była Ona, wspaniała Prada:). Pojechałam na spotkanie, a jak się okazało czerwonowłosa i dziarska starsza Pani chciała mi odbić narzeczonego!

Ognuno di noi si prepara per la morte a modo suo. Qualcuno scrivera' una bella canzone, un altro adottera' un bambino, conosco anche alcuni che piantano alberi. Una simpatica Signora di una certa eta' ha preso questo tema a suo modo e ha deciso di svuotare il suo armadio. Fra i tanti oggetti per addobare la casa e i mobili (purtroppo anche dei bellissimi quadri troppo costosi;) c'era anche lei, la meravigliosa Prada. Sono andata all'incontro e poi e' venuto fuori che la Signora di una certa eta' ha i capelli rossi e mi voleva rubare il fidanzato!


 Torebka jest ze skóry i oczywiście jest oryginalna, a fakt że jest lekko znoszona dodaje jej, moim zdaniem charakteru i uroku ;). Ma trzy bardzo głębokie kieszenie i myślę, że jak na 30 euro to całkiem niezła zdobycz;).

La borsa e' di pelle, ovviamente e' originale, e il fatto che sia un po' usata secondo me le dona un po' di carattere ;). Ha tre tasche molto ampie, e penso che per il prezzo di 30 euro e' un acquisto molto buono;).

Wierzę, że przedmioty mają moc osób od których pochodzą (szczególnie jeśli są wcześniej przez nie używane, możecie się ze mnie śmiać, ale bardzo długo przekonywałam mojego narzeczonego, że długopis wystwiony na aukcji za 9 euro, którym David Bowie złożył komuś autograf, a potem go tej osobie zostawił był oryginalny! Niestety, gdy zdołałam przekonać mojego mena do wycieczki i zakupu, został już przez kogoś złapany, oczywiście rzuciłam tekstem: A nie mówiłam? ;)), jeśli ta Prada pozwoli mi doczekać ponad 80 lat w zdrowiu i formie oraz z poczuciem humoru: niech tak będzie!:)) Life is beautiful! 

Credo che gli ogetti hanno l'energia delle persone che li usano (sopratutto se sono usati, potete ridere di me, ma per tanto tempo ho provato a convincere il mio fidanzato ad acquistare da una persona privata, la penna con la quale David Bowie ha lasciato la sua firma e poi anche la penna, alla fine quando sono riuscita a convincere il mio uomo di andare a prenderla, qualcuno l'aveva gia' cacciata, ovviamente ho dovuto dire: Ti ho detto che sara' cosi! ;)), se questa Prada mi permettera' di vivere fino a 80 anni in salute, in forma e con il senso dell'umorismo: che sia!:)) Life is beautiful!



;)

0 comments commenti: