eye

1.12.14 PMC 4 Comments


W Limoni kupiłam już pierwsze gwiazdkowe prezenty, dostałam bon o wartości 9 euro na dowolnie wybrany kosmetyk i wybrałam prezent dla siebie. Tusz do rzęs " Scandaleyes Retro Glam " z eyelinerem Kohl Kajal z tej samej linii.

A Limoni ho comprato gia' i primi regali, per questo motivo mi e' stato regalato un buono di 9 euro per cosmetico a mia scelta. Ho preso un regalo per me: un mascara di Rimmel, ScandalEyes Retro Glam e Kohl Kajal Eyeliner Waterproof dalla stessa linea.


  
Lata 60 powracają w pełnym rozkwicie z pełniejszym i szeroko otwartym spojrzeniem. Z zaokrągleniami w odpowiednich miejscach, szczoteczka maskary Retro Glam w kształcie klepsydry przypominająca linię rzęs, podnosi je i nadając im odważnego looku szeroko otwartych oczu. Unikalny kształt szczoteczki został tak zaprojektowany, aby uchwycić nawet najmniejsze rzęsy, zapewniając im wyjątkową objętość bez irytujących grudek. Tajemnica maskary Scandaleyes Retro Glam to połączenie najnowszej szczoteczki z formułą, która idealnie z nią współgra.

Rimmel riprende il must dello stile diva anni '60 donandogli un tocco moderno, inimitabile e irresistibile!Questo mascara di Rimmel, dal pack psichedelico e concentrico, dona alle ciglia ultra volume effetto ventaglio.Grazie all’esclusivo applicatore a clessidra, gli occhi appariranno esageratamente piu' grandi e il tuo sguardo semplicemente irresistibile come le icone anni ’60!


 Do plusów tego tuszu zaliczyć można: efekt głębokiej czerni, dobre wydłużenie, trwałość, brak obciążenia rzęs. Do minusów: brak pogrubienia i podkręcenia. Znalazłam tylko dwie wady maskary, które mogą stać się dla kogoś jej atutem. Tusz jest delikatny i mało teatralny, ale jednocześnie otwiera oko.
Kohl Kajal Eyeliner to nowość w mojej kosmetyczce, ciągle uczę się robić "idealne kreski". Ten eyliner jest bardzo łatwy w obsłudze, praktycznie malujemy się nim jak kredką, ma jednak dłuższą trwałość i daje mocniejszy efekt.

I vantaggi di questo mascara sono: la tonalita' di nero molto profonda, ciglia allungate, formula leggera. GLi svantaggi che ho trovato sono due: non volumizza le ciglia e non le allarga. Per qualcuno questi svantaggi possono diventare' vantaggi, perche' il mascara per questi motivi e' leggero, da un effetto naturale, ma lo stesso "apre bene" l'occhio. Kohl Kajal Eyeliner e' la novita' nel mio beauty e  sto ancora "imparando" ad usarlo. In pratica lo usiamo come una normale matita per gli occhi, ha solo un effetto piu' forte ed ha piu' resistenza.



  
Miłego 1 grudnia!:)
Buon 1 dicembre!:)

4 comments:

  1. A jaki jest Twój tusz bez wad? Bo ja tam wierna jestem tylko jednemu tuszowi (Sephora Outrageous volume - dramatic volume mascara), który spełnia moje wymagania w 100% czyli mega pogrubia ;P Polecam, używam już chyba trzeci rok :) Ale przyznam, że mini kosmetyczka mi się bardzo podoba, i może dla niej też bym kupiła ten zestaw ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Słyszałam o tuszu z Sephory, ale jeszcze nie miałam przyjemności go wypróbować. Moje ulubione tusze są dwa: Maybelline "Volume Express" w granatowym opakowaniu i Diorshow Mascara od Diora:). Kosmetyczki były też w kolorze złotym, są wąskie i bardziej przypominają piórnik, wsadziłam do środka wszystkie moje kredki:) pozdrawiam

      Delete
  2. chyba nie stać mnie na kolejne testowania - Dior 160 zł, a w Maybelline jakoś nie wierzę :( Ale może kiedyś.... coś zmienię :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uwierz, Maybelline kupowałam często i byłam bardzo zadowolona, ale z kosmetykami tak właśnie jest, to bardzo osobiste wybory ...

      Delete