make up

9.12.14 PMC 6 Comments


 Każdego roku z okazji Świąt Bożego Narodzenia Pupa wypuszcza linię kosmetyków do makijażu: małych paletek w różnych kształtach. W tym roku możemy wybierać spośród gwiazdek, niedźwiadków małych i dużych oraz diamencików w różnych kolorach. W tym roku wpadł mi w ręce błękitny kamień.

Ogni anno Pupa per Natale offre per le donne piccoli e grandi cofanetti per truccarsi.
Quest'anno possiamo scegliere fra stelline, orsi grandi e piccoli e diamanti di ogni tipo e
colore. A me e' cascato nelle mani un diamante azzurro.


Zawartość każdej mini paletki jest niezmienna.Są to zawsze cienie do powiek i lip gloss, jednak w różnych kolorach. W błękitnym zestawie znajdziemy:

Ogni kit contiene ombretti e lip gloss, ma di colore diverso. Nel diamantino blu troveremo ...




Bardzo delikatne kolory pozwalają na wykonanie naturalnego makijażu, cienie możemy mieszać lub używać osobno. Jak wszystkie kosmetyki do makijażu od Pupy nie uczulają, są bezzapachowe i długotrwałe. Ceny zestawów wahają się od 7 od 25 euro. Mój kosztował 8.

Colori sublimi e delicati che permettono di fare un trucco dall'effetto molto naturale. Gli ombretti possiamo mescolarli o usarli separatamente. Come tutti i cosmetici di Pupa, i trucchi non danno allergie, non hanno profumo e si portano a lungo. I prezzi vanno da 7 a 25 euro, per il mio kit ho pagato 8 euro.


Angelina też zaróżowiła policzki na Święta ... ;))
Anche Angelina ha truccato le guance di colore rosa per Natale...;))


6 comments:

  1. idea świetna! ale to nie moje kolory :D

    ReplyDelete
  2. Ciekawe czy były takie z fioletowymi/różowymi cieniami? Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z tego co pamiętam inne były beżowe i w odcieniach brązu:) pozdr

      Delete
  3. Zawsze lubiłam te śmieszne makijażowe pudełeczka od Pupy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To tak jak ja!:)Rok temu kupiłam kłódkę:) pozdr

      Delete