colori d 'estate'

17.6.15 PMC 4 Comments


Mimo że, lato oficjalnie rozpoczyna się za kilka dni, w mojej okolicy już można wyczuć
aurę letnich dni, a świat mieni się we wszystkich kolorach tęczy!:) Wyruszyłam na poranny
spacer ...

Anche se ufficialmente l'estate inizia fra un po', nella mia zona gia' si sente l'atmosfera
dei giorni caldi e tutto il mondo brilla di bellissimi colori ...





Znalazłam dla siebie miłe dla oka i lekkie dla portfela kolorowe drobiazgi. Silikonowe
bransoletki, bawełniany top oraz neonową mini (3 euro sztuka:) ...

Ho trovato per me piccole cose piacevoli per l'occhio e leggere per il portafoglio. Sono: i
bracciali di silicone, top e mini gonna (3 euro ciascuno):) ...
 

  portfel na lato ...
un portafoglio per l'estate ...


kolczyki ...
orecchini ...



  Uśmiechnął się do mnie Lassie ...
Lassie mi ha regalato il suo miglior sorriso ...

  
i ktoś z góry ...
anche qualcuno da su' ...


 a potem zobaczyłam ją! Suknię ślubną ala beza w kolorze Tiffany! I pomyślałam, czemu nie!;)
e dopo, all'improviso ho visto il vestito per il mio matrimonio tipo meringa color Tiffany
e ho pensato, perche' no??;)


 ;)

4 comments:

  1. Śliczna suknia! :) Będziesz miała taką na ślubie?

    ReplyDelete
  2. Ale fajna ta różowa bluzka z kieszonką. Bardzo ładnie Ci w niej, ale ładnemu we wszystkim ładnie.Piękne zdjęcia.Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Dziękuję za przemiłe słowa, bluzka z H&M, pozdrawiam:)

      Delete