Bottega Verde

30.6.15 PMC 5 Comments


Dotarły do mnie toskańskie kosmetyki spod Sieny czyli od Bottegi Verde.Również tym razem zamówienie nie było wielkie, ale znalazły się w nim ciekawe "skarby" ...

Sono arrivati dei prodotti toscani - da Siena, cioe' da Bottega Verde. Anche questa volta l'ordine e'stato piccolo, ma dentro ci sono dei veri "tesori" ...

Woda toaletowa "Kwitnące Wzgórze" ...
Giardini toscani eau de toilette - Podere fiorito ...


Miałam już jeden zapach z linii "Ogrody Toskańskie", ale spodobał się mojej mamie, dlatego dostała go ode mnie w prezencie. Nabyłam więc wodę dla siebie z tej samej serii, tym razem o kwietnym zapachu z nutami kwiatu lotosu, zielonej trawy brzoskwini i piżma ...

Avevo gia' un porfumo della linea "Giardini Toscani", ma e'piaciuto alla mia mamma, cosi gliel'ho regalato. Adesso per me ne ho preso un altro, questa volta fiorito con delle note di fiore di loto, verde di foglia, pesca e muschio.

Szminka z olejkiem z Avocado i ekstraktem z aloesu, odcień "Malina"
oraz lakier o zapachu i odcieniu maliny ...
Rossetto luce con olio di Avocado ed estratto di Aloe - Lampone e
smalto colorato al profumo di Lampone ...


Szminka jest leciutka, nawilża usta i nie rozmazuje się. Lakier po wyschnięciu pachnie malinami ...
Il rossetto e'leggerissimo, idrata le labbra e si mantiene a lungo. Lo smalto appena asciutto profuma di lampone ...

W promocji dostałam zestaw pędzelków do makijażu w eleganckim etui ...
Nell'offerta speciale ho ricevuto un kit di pennelli per il make-up ...


 mydełka "Aleja pąków", "Ścieżka kwiatów", Kwitnące Wzgórza" ...
saponette "Giardini Toscani" ...


 oraz torbę nad morze lub na basen w zestawie z kosmetyczką ...
e la borsa per il mare o piscina con abbinato un beauty ...


 Świeżego i pachnącego tygodnia życzę Wam ...
Vi auguro una settimana fresca e profumata ...


 :)

5 comments:

  1. Obcięłaś włosy, czy tylko mi się wydaje?

    ReplyDelete
  2. Własnie widzę, patrząc na poprzednie zdjęcia, że sporo. Ala bardzo ładnie wyglądasz i w takich i w takich. Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  3. Buonissimo quel profumo!!!

    ReplyDelete