Mango red dress

11.6.15 PMC 4 Comments


Ponieważ pod koniec miesiąca mam zaproszenie na uroczystą kolację postanowiłam kupić nową sukienkę, zainspirowałam się stylem Natalie Portman ...

Siccome per il ine mese sono stata invitata ad un cena speciale, ho deciso di comprarmi il vestito nuovo, mi sono ispirata di Natalie Portman ...


I wybrałam czerwoną sukienkę z Mango, jestem bardzo zadowolona choć kolor ze strony internetowej wydawał się być trochę ciemniejszy niż w rzeczywistości.Sukienka ma  piękny makowy odcień, jest to rozmiar S, sukienkę muszę tylko trochę skrócić. 

Ed ho scelto una veste lungha, rossa. Sono molto contenta anche se il colore sulla pagina in internet sembrava essere piu scuro. Il vestito ha bellissimo colore di papavero, ed e'misura S che devo solo scorciare.



Akurat trwała promocja i kupując jedną wybraną biżuterię, drugą dostawałyśmy gratis.Mój wybór padł na dwa naszyjniki. Jeden na co dzień z kamieniem w kremowym odcieniu ...

Siccome c'era promozione e' con una biggoteria seconda era in omaggio, ho scleto due collane. Una con la pietra colore crema ...



Drugi na sztywny naszyjnik z oryginalnym kulkowym zapięciem ...
Altra con chiusura oryginale nella fomra di palline do'orate ...



Myślę, że obydwa będą wyglądał dobrze z sukienką. Teraz pozostaje mi odliczać czas do fiesty!;) 
Penso che staranno bene tutte e due con il vestito. Allora adesso posso solocontare i giorni all fiesta!;)

4 comments:

  1. Na pewno będziesz pięknie wyglądała. Naszyjniki bardzo ładne, sukienka także. Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  2. Zazdroszczę rozmiaru S ;) Natalie Portman ma świetny styl i fajnie, że się nią zainspirowałaś, bo sukienka jest bardzo ładna i nietuzinkowa . Osobiście podziwiam styl Keiry Knightely, ale ja raczej nie mogę jej naśladować ;) Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jestem duże S, a w niektórych miejscach nawet M:)) A czemu nie możesz naśladować Keiry Knightley?:) Też mi się podoba jej styl i często nosi ogrodniczki które uwielbiam:)

      Delete