stay positive

16.6.15 PMC 2 Comments


Żyj bez udawania. Kochaj bez podlegania. Słuchaj bez atakowania. Mów bez obrażania. 


Dziś nie jest jednym z kolejnych dni które nadejdą, ale to co zrobisz dziś będzie tym co nadejdzie w przyszłych dniach.


Opuść swoje lęki.


Wielkie oświecenie rodzi się z wielkiej wątpliwości.


Spraw aby twoje szczęście było twoim jedynym nałogiem.


Zawsze możesz być za coś wdzięczny. Wdzięczne serce sprawi, że będziesz szczęśliwy.


Pamiętaj, jedynym błędem jaki możesz popełnić jest niezrobienie czegoś z lęku o popełnienie błędu.


Jeśli musisz marzyć, przesadzaj.


Małe możliwości są zwykle początkiem wielkich wydarzeń.


Każdy koniec to początek czegoś nowego, tylko o tym nie wiesz.


Zdajesz sobie sprawę, że jesteś na odpowiedniej drodze, gdy nie czujesz potrzeby oglądania się za siebie.


Nie podnoś głosu.Wzmocnij swój argument.


Prawda przeraża. Dlatego wszyscy jej chcą, ale nikt jej nie szuka.


Nie dyskutuje się żeby mieć rację, ale żeby zrozumieć.


Niemożliwe to ograniczenie umysłu. Nie duszy i serca.


Śnij, ale nie śpij.


Aby być niezastąpionym, trzeba być innym.


Postanowiłam być szczęśliwa bo robi mi to dobrze na moje zdrowie.


Tajemnicą nie jest dbanie o motyle, ale dbanie o ogród do którego będą chciały przylatywać.


Kreatywność jest inteligencją, która się bawi.


Konflikt nie jest między złem a dobrem, ale między wiedzą a ignorancją.


Wszystko jest możliwe, niemożliwe zabiera tylko trochę więcej czasu.


Bezużyteczne jest szukanie kogoś kto cię dopełni, musisz sam ze sobą być kompletny, aby być szczęśliwym.


Rób to co trzeba, nie to co jest łatwiejsze.


Kto podąża za innymi, nigdy nie jest pierwszy.


Zawsze bądź ciekawy.


Bądź wielki!
Sii grande!

PMC

2 comments:

  1. Lubię aforyzmy, mam notesik w których zapisuję ulubione. Te również znajdą się w nim :)Moja ulubiona D.Browna. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  2. Ale świetne zdjęcie na samym końcu!:) Dla mnie najcenniejsze słowa to te, które mówią że każdy koniec jest początkiem ;) pozdr

    ReplyDelete