Afternoon walk in Tuscany

21.8.15 PMC 2 Comments


Późnym popołudniem wybrałam się na spacer po okolicy ...
Nel tardo pommeriggio sono andata a fare una passeggiata vicino ...










  
Zachwyciły mnie dojrzewające winogrona ...
Mi sono meravigliata dell' uva che sta maturando ...


 szum wody ...
acqua che scorre ...



  
przypomniałam sobie o mojej ulubionej książce z dzieciństwa "Tajemniczy Ogród" ...
mi sono ricordata del mio libro preferito dell'infanzia "Secret Garden" ...


 
  
A spacer zakończyłam "słodkim dkryciem" małego sklepiku z czekoladkami i misiami:) ...
Alla fine una "dolce scoperta" di un piccolo negozio con cioccolatini e pelucheeee:) ...



Nie mogłam się powstrzymać ... ;)
Non sono riuscita a resistere ... ;)


Miłego weekendu!
Buon weekend!

2 comments:

  1. Piękne widoki. Poczułam się, jakbym tam była ciałem, a nie tylko duchem :)

    ReplyDelete