Solo Soprani

9.8.15 PMC 2 Comments


Po wakacjach postanowiłam odwiedzić moją teściową w Pizie. Po drodze bardzo mi się poszczęściło, ponieważ w mieście trwały ostatnie wyprzedaże. Upolowałam torebkę od Solo Soprani.

Dopo le vacanze ho deciso di visitare mia suocera a Pisa.Avevo fortuna, perche' nella citta' c'erano gli ultimi saldi. Ho preso una borsa di Solo Soprani.

                                     
            Kuferek jest ozdobiony pięknym, jakby malowanym pędzlem: portretem kobiety.W środku znalazł się długi, doczepiany pasek,a w środku ma poszewkę w kolorze tiffany:).

Il bauletto e' decorato con un bellissimo ritratto di donna.Sembra un quadro dipinto con un pennello leggero. Dentro ho trovato una cintura lunga e il "dentro" di colore tiffany.



  
Jego cena to 30 euro po 30% zniżce ...
Il suo prezzo e'30 euro con lo sconto del 30% ...


 W niedzielę wyszłyśmy razem na spacer ...
Domenica siamo usicte insieme a fare una passeggiata ...





Miłej niedzieli ...
Buona domenica ...

2 comments:

  1. Witam, mam pytanie kto jest autorem tych wszystkich świetnych zdjęć? Robi je pani sama czy to jednak ręka jakiegoś zawodowca? Są naprawdę profesjonalne :-)
    Miłego dnia
    Pozdrawiam Natalia

    ReplyDelete
  2. Dziękuję!:)Wszystkie zdjęcia robię sama. Nawet te, na których jestem bo rękę narzeczonego traktuję jak statyw, przekręcam okienko aparatu - wtedy widzę siebie i robimy zdjęcia:). Cały czas się uczę, tzn. podglądam, myślę etc. Dziękuję za miłe słowa:) pozdrawiam

    ReplyDelete