Dolomity

2.8.15 PMC 0 Comments


Z różnych względów (nie zawsze ode mnie zależnych:), nie jestem "typem chodzącym po górach". Jednak udzieliła mi się atmosfera miejsca i choć poranek spędziłam w drogerii z naturalnymi kosmetykami (post wkrótce), zmieniłam kapelusz i ... weszłam na górę z punktem widokowym.

Per tanti motivi (da me non dipendenti:)), non sono il "tipo che scala le montagne", nonostante questo ho sentito l'atmosfera del posto in cui mi trovo e anche se la mattina l'ho passata in una erobisteria (prox post), ho cambiato il cappello e sono salita in montagna fino a un punto panoramico.

 

 Na zdjęciach możecie zobaczyć Zamek Belfort,Zamek Thun ...
Sulle foto potete vedere il Castello Belfort e Castello Thun ...


 
oraz górskie miasteczko Cavedago ...
e la citta' di Cavedago ...



 Na szczycie stoi stary, malutki kościółek oraz znajduje się cmentarz ...
Su si trovano una piccolissima chiesa e un vecchio cimitero ...


 
Po takich spacerach wszystko smakuje dużo bardziej!:)
Dopo passeggiate del genere ogni piatto e'molto piu' che buono!:)




:)

0 comments commenti: