August in Tuscany

30.8.15 PMC 2 Comments


Wybrałam się na niedzielny spacer w okolicy. Sierpień to bardzo piękny miesiąc w Toskanii:)...
Sono andata a fare una passeggiata qui vicino anche oggi. Agosto e' un mese bellissimo in Toscana:)






Pomidory dojrzewają, jabłka spadają, koty pod winogronami odpoczywają ...
I pomodori maturano, le mele cadono, i gatti sotto l'uva riposano ...








Dotarłam do średniowiecznego, opuszczonego Monasterum. W okolicy można było poczuć kontemplacyjną i spokojną atmosferę. Przekraczając bramę po lewo znajdziemy oliwki, po prawo zabytkowy Cmentarz. A czas płynie nieubłaganie ...

Ho raggiunto un Monastero Medievale abbandonato. Si poteva sentire bene l'atmosfera di contemplazione e tranquilita'. E il tempo passa spietato ...






  
Chwilo trwaj, jesteś piękna!:)
Carpe Diem!:)

2 comments:

  1. Wspaniały blog! Jakie to szczęście, że jakimś cudem tu trafiłam :) języka włoskiego uczyłam się dwa lata, uwielbiam wszystko co włoskie - a zwłaszcza jedzenie :D zdążyłam już przejrzeć kilka Twoich przepisów, z pewnością je wypróbuję. Będę tu stałym gościem. Pozdrawiam z Gdańska, Asia :)

    ReplyDelete
  2. Dziękuję ślicznie za komentarz i wizytę!:)) Zapraszam ponownie i pozdrawiam serdecznie, baci;)

    ReplyDelete