Avon

7.2.16 PMC 5 Comments


Dziewczyny, wiosna zbliża się dużymi krokami ... Oto moje ostatnie zamówienie od Avon w przedwiosennym klimacie ... 
Ragazze, la primvera si avvicina a grandi passi. Ecco il mio ultimo ordine di Avon in un clima quasi primaverile.

Zestaw bielizny, "The One", Silky ...
Set, "The One", Silky ...

Bielizna sportowa może być jednocześnie wygodna i elegancka. Komplet jest uszyty bez szwów, zarówna góra jak i dół bielizny wykończone są koronką. Top ma wszyte delikatne, profilowane, małe poduszeczki. Noszę rozmiar S/M. Wybrałam M i jest to "małe M", pamiętajcie o tym jeśli postanowicie wybrać coś dla siebie.

La biancheria sportiva puo' essere nello stesso tempo comoda ed elegante. Il completo e' senza cuciture e tutti e due i pezzi hanno una finitura di morbido pizzo.Il Top e' leggermente profilato con dei piccoli cuscini. Porto la misura S/M. Ho scelto M, ed e' un "piccolo M", ricordatelo se deciderete di scegliere qualcosa per Voi.

Kredka z efektem "gloss" ...
Matita gloss per le labbra  ...
  
Nowość od Avon do makijażu czyli gruba, miękka kredka, która po umalowaniu daje efekt nawilżonych, lekko powiększonych i miękkich ust. Kosmetyk jest bardzo wygodny w użyciu bo nie potrzebujemy kredki i wypełnienia aby dokładnie pomalować usta, wystarczy tylko ta kredka.Możemy wybierać spośród czterech odcieni. Ja wybrałam najjaśniejszy "Coral Reef", który na ustach daje brzoskwiniowy odcień.

Novita' di Avon per il make - up degli occhi. Una morbida matita che dona l'effetto "gloss" alle nostre labbra. Dona lucidita', morbidezza e idratazione. Questo trucco e'comodo da usare perche'non abbiamo bisogno d'avere matita e rossetto per truccare le labbra con precisione, basta solo questa matita. Possiamo scegliere fra quattro colori. Ho scelto "Coral Reef", che sulla bocca da un colore pesca.
 
Eyeliner, "Mega Effects" ...
  
Nabyłam eyliner, ponieważ był "W najniższej cenie roku": 3 euro. Eyliner praktycznie jest czarnym mazakiem, którym podkreślimy oko.Eyliner jest wyprofilowany w ten sposób, aby móc narysować grubą lub cienką kreskę, w zależności od upodobań.Nie jestem mistrzynią w malowaniu kresek na oku, ale ciągle się uczę, a  z tym eylinerem nauka jest łatwiejsza i szybsza, ponieważ kosmetyk bardzo łatwo i lekko się aplikuje.

Ho preso  questo eyliner, perche' era il "Prezzo dell'anno": 3 euro. L'eyliner praticamente e' un pennarello nero con il quale sottolineeremo il nostro sguardo. E' fatto in modo che possiamo dipingere una linea larga o sottile, come ci piace.Non sono una maestra nel disegnare delle linee con l'eyliner, ma imparo ogni giorno e con questo trucco tutto e'piu' facile, perche'e molto semplice e comodo da applicare.
 
Nawilżający krem do mycia ciała, Senses Heaven Harmony ...
Crema per la doccia, Senses Heaven Harmony ...
  
Żel ślicznie pachnie konwaliami, ma delikatną, kremową konsystencję i myślę, że wielkie opakowanie kosmetyku pozwoli mi w przyjemnych zapachach doczekać do wiosny...

Questo cosmetico ha un bellissimo profumo di mughetto e la consistenza cremosa.Penso che una bottiglia enorme di gel-crema mi aiutera' ad arrivare fino alla primavera con degli aromi bellissimi ...

Miłej niedzieli ...
Buona Domenica ...

5 comments:

  1. masz podobny rodzaj eyelinera co ja (tylko firma inna) - szkoda tylko, że Ty prędzej wiosny się doczekasz niż ja ;P

    ReplyDelete
  2. Widziałam u Ciebie wczoraj eyeliner, chciałam napisać Ci komentarz,ale coś mi nie szło na Ipadzie.Z wiosną to nie wiadomo,do kogo pierwsza zapuka ... :)pozdr

    ReplyDelete
  3. tak, dobrze rysuje :) mgiełka.... użyłam dziś pierwszy raz - dziwna w aplikacji, albo ja nie jestem przyzwyczajona, i nie wiem ile tego zaaplikować, bo dosyć szybko wysycha, i nie wiem czy równo posmarowałam. Przyzwyczajona jestem do balsamów brązujących, i ich konsystencji. Pomijając tą drobną niedogodność - bardzo ładnie pachnie, ale tylko przez pewien czas :( po około 3 godzinach poczułam ten tradycyjny, charakterystyczny smrodek samooopalacza :/ Takie moje pierwsze wrażenie :) Jutro kolejna dawka koloru - jakoś dam radę - a potem powiem czy polecam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O.Ja też mam obsesje zapachu samoopalacza;) OK,czekam na opinię,pozdr:)

      Delete