february so far

6.2.16 PMC 2 Comments


Pierwsze dni lutego minęły mi bardzo szybko. Wśród różowych obłoków ...
I primi giorni di febbraio mi sono passati velocemente. In mezzo a nuvole rosa ...

 Z kubkiem gorącej herbaty ...
Con una tazza di the' ...
  
Czasem za gorącej ...
che a volte era troppo calda ...

 Już rozpoczęłam poszukiwania wiosny ...
Ho gia'iniziato a cercare la primavera ...

 I wydaje mi się, że znalazłam jej pierwsze znaki ...
E mi sa che ho trovato i suoi primi segni ...
 
Kupiłam okulary przeciwsłoneczne, z myślą o wiosennym słońcu ...
Ho comprato occhiali da sole, pensando alle giornate solari ...

 Jadłam za dużo chleba ...
Ho mangiato troppo pane ...

i innych " pyszności" ...
Ed altre "schifezze" ...

 Nosiłam ubrania, które upolowałam na wyprzedażach ...
Ho portato i vestiti che ho preso ai saldi ...

 Dużo gotowałam ...
Ho cucinato tanto ...

 A potem długo zmywałam ...
E dopo lavavo i piatti a lungo ...

 Zamówiłam więc pizzę ...
Allora ho ordinato una pizza.Come sempre e'arrivata senza funghi ...

 W praniu skróciła się moja ulubiona koszulka ...
Mi si e'scorciata la mia maglietta preferita in lavanderia ...

 Wciągnęłam się w ostatni sezon "Z Archiwum X" ...
Con un gran interesse guardavo l'ultima stagione di "X files" ...

 Słuchałam często Davida Bowie ...
Spesso ascoltavo David Bowie ...


Przygotowuję się do Walentynek, które już wkrótce ...
Mi preparo per il giorno di San Valentino ...

 oraz do Festiwalu w San Remo, który rozpoczyna się już we wtorek ...
e per il Festival di Sanremo ...

 A Wam jak mija początek lutego?
E come passa a Voi l'inizio di febbraio?

2 comments:

  1. nie tak miło, kolorowo i ciekawie jak u Ciebie ;)) fantastyczne te Twoje komiksy :) Pozdrawiam

    ReplyDelete