last month

24.2.16 PMC 4 Comments


Druga połowa lutego, pomimo że jeszcze zimna i szara była dla mnie bardzo kolorowa ... ;)
La seconda meta' di febbraio, nonostante ancora fredda e grigia, mi passa in un modo molto colorato ... ;)
  
Spacerowałam w deszczu,pomimo niesprzyjających warunków atmosferycznych ...
Facevo passeggiate, nonostante piovesse ...

Zabrałam się za przedwiosenne porządki ...
Ho iniziato a fare le pulizie primaverili ...


Trochę się przy tym zmęczyłam ...
Mi sono stancata un po'...
 
Przypaliłam Walentynkową kolację ...
Ho bruciato la cena di San Valentino ...
 
Mimo to dostawałam i wysyłałam tylko przyjemne wiadomości ...
Nonostante questo mandavo e ricevevo solo messaggi bellini ...
 
Udało mi się dostać bilety na koncert Ezio Bosso we Florencji, który odbędzie się wiosną!
Ho preso i biglietti per il concerto di Ezio Bosso a Firenze in primavera!
 
Nie posiadam się z radości!
Salto di gioia!

Już zaczęłam szukać odpowiedniej kreacji ...
E gia' ho iniziato a cercare il vestito giusto ...
 
Po nocach nadal oglądałam ostatni sezon "Z Archiwum X"...
La notte guardavo l'ultima stagione di "X Files "...

Ale nie zawsze wychodzi mi to na dobre ...
Ma non sempre questo mi fa bene ...

Przerzuciłam się na kreskówki, ale zmieniło się niewiele ...
Ho cambiato canale per i cartoni, ma non e' cambiato tanto ...

Jadłam za dużo ziemniaków ...
Ho mangiato troppe patate ...
 
Piłam zbyt dużo kawy ...
Ho bevuto troppo caffe' ...

Jadłam za dużo słodyczy ...
Ho mangiato troppi dolci ...
 
Przeszłam więc na dietę ...
E ho dovuto mettermi a dieta ...
 
Co było bardzo trudne ...
E'stato molto difficile ...
 
I w rzeczy samej smutne ...
E in realta' triste ...
 Humor poprawiło mi 50 euro, które znalazłam w starych spodniach!
La scoperta di 50 euro nei miei vecchi pantaloni mi ha migliorato l'umore! 
 
Oraz pierwsze kwiaty ...
E i primi fiori ...

A jak Wam mijają ostatnie dni lutego?:)
E Voi come state passando  gli ultimi giorni di febbraio?:) 


:)

4 comments: