My Beauty Box Italia, february

24.2.17 PMC 0 Comments


Hej Koty! Witam Was po krótkiej przerwie i wracam w najlepszy dzień tygodnia: piątek!:) Toskania w klimacie angielskim, pada deszcz, jest mgliście i tajemniczo. Mi się podoba, ale nie jest to idealna pogoda na zdjęcia, światło jest szare. Zupełnie w innym stylu jest ostatnie pudełko My Beauty Box "Girls just wanna fave fun", jest kolorowo, karnawałowo i rozrywkowo. Kosmetyki do pudelka wybrała sympatyczna i utalentowana, włoska blogerka: Federica Damasco. Oto co znalazłam w ostatnim boxie ...

Ciao Gatti! Benvenuti dopo la breve pausa, torno nel giorno migliore della settimana: venerdi!:) In Toscana c'e' un clima inglese: piove tanto, c'e' nebbia e tutto sembra molto misterioso. A me piace, ma non e' il tempo perfetto per fare le foto, la luce e' grigia. Totalmente in altro stile e' l'ultima edizione di My Beauty Box "Girl just wanna have fun", e' molto colorata e divertente. I prodotti per la scatola li ha scelti una simpatica e talentuosa blogger italiana: Federica Damasco. Ecco cosa ho trovato nell'ultimo box ... 

Hair Spray
Adorn "Volume alle stelle"

Olbrzymia butla sprayu do włosów, uśmiechnęłam się gdy ją zobaczyłam bo od 10 lat nie używam lakieru do włosów. Gdy byłam studentką, często nadużywałam lakier do włosów, bo lubiłam mieć "idealnego" koka. Okres idealności i koka na szczęście mi minął, a lakier miło zaskoczył, bo to kosmetyk nadający włosom objętości. Nie wiem jak to działa, ale rzeczywiście po spryskaniu cały fryz jest bardzo "suuuusz", a włosy bardziej sprężyste.

Questa Grande bottiglia e' uno spray per i capelli. Ho sorriso quando l'ho vista perche' ormai da 10 anni non uso la lacca per i capelli. Quando ero studentessa spesso usavo troppa lacca, perche' amavo avere i capelli tipo "chignon" ideali. Il periodo dello chignon ideale per fortuna e' passato, ma la lacca mi ha sorpreso in modo positivo perche' e' un prodotto che volumizza i capelli. Non so come funziona, ma davvero dopo l'uso tutta la pettinatura e' "ssssssshhhh" e i capelli sono piu' vivaci.

Lips pencils
Matitone All Over&Lipner

Gdy zobaczyłam jasno różową, grubą kredkę z połyskiem powiedziałam: Nooo way, ale zwyciężyła ciekawość i nie jest źle. Kredka na ustach ma kolor prawie nude, pod kredkę warto nałożyć balsam do ust. Bardzo ładnie wygląda, elegancko i czuję się trochę jak Jennifer Lopez;), piosenkarka i aktorka często podkreśla oczy, a usta pozostawia jasne.

Quando ho visto la matita larga colore rosa per le labbra ho pensato: nooo way, ma ha vinto la mia curiosita' e non e' male. La matita sulla bocca ha un colore quasi nude, sotto e' bene mettere qualche balsamo. E' molto carina ed elegante e mi fa sentire un po' come J.LO;), cantante e attrice che spesso sottolinea gli occhi e lascia le labbra chiare.

Lip balm
Labello

Klasyczny balsam do ust w szmince od Labello, w sam raz pod kredki:).
Classico balsamo per le labbra in stick di Labello, perfetto sotto le matite!:)

BB Cream 12H
Garnier

Uważam, że najlepsze BB kremy są od Garniera, bardzo ucieszyłam się z tego kosmetyku, bo często używam BB kremy. Ten zawiera witaminę C, ożywia skórę twarzy, nawilża ją, matuje oraz rozjaśnia.

Secondo me le migliori BB creme sono quelle di Garnier, sono molto contenta di averla trovato nel box, perche' spesso uso BB creme. Questa contiene vitamina V, nutre la pelle, idrata e illumina.

Eyes Creme
Cien

Nie tylko ja odkryłam, że krem pod oczy od Cien jest świetny:) Akurat mi się skończył! Dzięki Federica!:)Non solo io ho scoperto che la crema sotto occhi di Cien e' molto buona!:) L'ho proprio finita! Grazie Federica!:)

Hand Creme
Merci Handy

Wesoły, fantazyjny krem do rąk ma kremową konsystencję oraz różowe perełki masujące. Ślicznie pachnie owocami i cukierkami i szybko wchłania!

Una cremina allegra per le mani con consistenza cremosa e piccole perline rosa massaggianti. Profuma di frutta e caramelle, si assorbe in modo super veloce!

Z tego co zauważyłam w pudełku powinien znaleźć się jeszcze produkt od Maybelline, u mnie go brakowało. Załoga dziewczyn z My Beauty Box jest zawsze bardzo profesjonalna i otwarta, na pewno uda mi się z powodzeniem dostać brakujący kosmetyk. Wiele emocji wzbudziły również kolrowe perełki do stworzenia biżuterii typu "hand made", co ja o tym myślę? Lalusie, wrzućcie na luz i bądźcie kreatywne and just have fun!:)

Da come ho visto, nella scatola avrei dovuto trovare ancora un prodotto di Maybelline, a me mi manca. La squadra delle ragazze di My Beauty Box e' molto professionale e aperta, sicuramente riusciro' ad averlo aprendo una segnalazione. Tante emozioni mi hanno dato anche le perline colorate per creare la  bigiotteria tipo "hand made". Cosa ne penso? Bamboline, rilassatevi and just have fun!:)

Miłego weekendu Koty!
Buon fine settimana Gatti!

0 comments commenti: