Singing In The Rain

4.2.17 PMC 2 Comments



Od rana leje, deszcz nie zatrzymał mnie jednak w domu. Świat wydał mi się być bardzo piękny, pomimo że mokry i melancholijny ...

Piove a dritto dalla mattina, ma la pioggia non mi ha fermato a casa. Il mondo era molto bello nonostante fosse anche bagnato e un po' melancolico ...



 







Wstąpiłam do mojego ulubionego sklepiku "Vintage" upolowałam kryminał Agaty Christie (myślę że czytanie Jej po włosku będzie raczej śmieszne niż straszne;) "Słonie mają dobrą pamięć", drugą dostałam gratis.

Sono andata al mio negozietto "Vintage" preferito, ho preso un giallo di Agata Christie (penso che leggerla in italiano sara' piu' buffo che pauroso;)) "Gli elefanti hanno buona memoria", e un altro me lo hanno regalato gratis.

Znalazłam też cudowny, błękitny pierścionek, za całe 1 euro, a wygląda jak milion dolarów!:) 
Ho trovato anche un anello meraviglioso con un brillantino azzurro da 1 euro e sembra da one milion dollars!:)


Pomimo,że jestem dużą dziewczynką zagapiłam się na olbrzymiego misia Pandę i jego przyjaciół ... 
Nonostante ormai sia una ragazza cresciuta, ho fissato un enorme Panda e i suoi amici ...

Zbliża się karnawał. Za kogo by się tu przebrać ...
Si avvicina il Carnevale. Come potrei vestirmi ...

Księżniczkę, Różowego Kota ...
Principessa, Gatto Rosa ...


wybrałam zszokowanego Miniona!;)
o un Minion sotto schock!:)

San Valentino, San Valentino ...


A Wy, co widzieliście dziś pięknego?
E Voi cosa avete visto di bello oggi?

:*

2 comments:

  1. Tam już wiosna:)Toskania w deszczu baaardzo mi się podoba :)Piękne żółte tulipany widziałam i oczywiście kupiłam kawałek wiosny do domu. Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulipany są przepiękne, podarowałam cebulki z donicą mojej Pani doktor!Tak, tutaj już trochę wiosennie ... dziękuję za wizytę i pozdrawiam

      Delete