waiting for spring

25.2.17 PMC 2 Comments


Hej Koty! Jak mija Wam sobota? Mimo bardzo silnego wiatru, szkoda mi było zostać w domu, wyruszyłam na poszukiwania wiosny ...

Ciao Gatti! Come passate il sabato? Nonostante il vento fortissimo, mi dispiaceva rimanere in casa, così sono andata a cercare la primavera ...



Ciao  Giuseppe!

Przysiadłam przy ulubionej fontannie. Uwaga: gdy fontanna jest pełna wody i wieje silny wiatr, uważajcie gdzie siadacie, bo może was spotkać mokra niespodzianka!;)

Mi sono seduta vicino alla mia fontana. Attenzione: quando la fontana e' piena d'acqua e tira vento forte, state attente a dove Vi sedete, perche' potreste avere una sorpresa bagnata!;)





"Trudne wybory" ... ;)
"Scelte difficili" ...;)







Fuffi znalazł dom!:)
Fufi ha trovato casa!:)

Znalazłam też pierwsze znaki wiosny!
Ho trovato anche i primi segni della primavera!


oraz najnowszą pomadkę od L'Oreal z serii Disney "Piękna i Bestia", "Pink Fever" ...
e l'ultimo rossetto di L'Oreal della serie Diseny "La Bella e la Bestia", colore: "Pink Fever" ...

Miłego wieczoru :)
Buona serata :)

2 comments:

  1. Zdjęcia drzew z budzącymi się do życia pąkami są bardzo optymistyczne i piękne. U nas na razie daleko do takich widoków, ale cierpliwości :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)jasne wcześniej czy później,ale wszędzie dociera wiosna:)pozdr

      Delete