in my spring bag

28.3.17 PMC 0 Comments


Witajcie Kobietki! Jak wygląda Wasza wiosenna torebka i co w niej się znajduje?:) Wiosna to bardzo piękny czas ...

Ciao Donne piccole e grandi! Com'e' la Vostra borsa per la primavera e cosa c'e' dentro?:) La primavera e' una bellissima stagione ...

Accessorizes

Bardzo rzadko kupuję ciuchy i zwykle są bardzo tanie. Mam swoje ulubione rzeczy, które noszę latami i nie mam ochoty wydawać dużo kasy na ubrania. Co innego jeśli chodzi o akcesoria:). Tej wiosny noszę wygodne, slippersy e dość kosmicznym stylu;), pakowną torebkę z imitacji skóry aligatora (Via Roma) oraz granatową czapkę od Convers, gdy zawieje chłodniejszy wiatr ...

Raramente compro vestiti, e se lo faccio costano poco. Ho le mie cose preferite che porto da anni e non ho voglia di spendere tanto per "i panni";). Altra cosa se si parla degli accessori:). Questa primavera porto comodissime slippers in stile cosmico;), capiente borsa fatta da imitazione di pelle di alligatore di Via Roma e un cappello blu scuro di Convers quando sento il vento freddo ...

Yellow body care
 
Kolor żółty (ostatnio dość kontrowersyjny w mojej ojczyźnie, nie wierzcie głupotom, nie jest to kolor włoskich kurtyzan) jest obecny w mojej łazience na początku tej wiosny. Odkryłam nowy hit w Lidlu!:) Skończyłam brzoskwiniowy, familijny szampon do włosów tej firmy i przerzuciłam się teraz na wersję z miodem, która podoba mi się jeszcze bardziej. Pod prysznicem pachnie pomarańcza, a na twarz nakładam krem przeciw zmarszczkowy ze złotej linii od Bottegi Verde. Skończyłam Splendidę tej firmy, o której pisałam w zeszłym miesiącu, krem była świetny, jestem bardzo ciekawa, jak sprawdzi się ten, nowy kosmetyk. 

Colore giallo (recentemente controverso nella mia patria, non credete alle stupidaggini, non e' il colore delle cortigiane italiane) e' presente nel mio bagno questo inizio di primavera. Ho scoperto il nuovo hit di Lidl!:) Ho finito lo shampoo alla pesca di questo marchio e adesso provo la versione con il miele, che mi piace ancora di piu'. Sotto la doccia profuma d'arancia e sul viso spalmo la crema anti rughe di BV della linea d'oro. Ho appena finito Splendida di BV, era una cremina molto buona, sono molto curiosa come sara' questo cosmetico nuovo. 

Drugstore makeup

Stałam się prawdziwą fanką i poszukiwaczką kosmetyków do makijażu low cost. Ostatnio najbardziej lubię tusz do rzęs od NYC, cienie z Shaki oraz pomadki i lakiery do paznokci z Essence, w moim ulubionym czerwonym odcieniu.

Sono diventata una vera fan dei trucchi low cost. Ultimamente mi piace di piu' il rimmel di NYC, gli ombretti di Shaka e rossetti e smalti di Essence nel mio preferito colore rosso.

Easter Chocolate Eggs

Nastał ten radosny czas, gdy wszędzie we Włoszech znajdują się wielkie, piękne czekoladowe jaja! Są to jaja z czekolady każdego typu (moje ulubione: czekolada mleczna z prażonym ryżem), wielkości oraz w tysiącach barw, stylów i niespodzianek. Nie jestem w stanie się im oprzeć, wiele z nich nie dotrzymuje do samych świąt, w tym roku Wielkanoc jest późno, sama nie wiem jak wytrzymam ... ;)

E' arrivata questa gioiosa stagione in cui dappertutto ci sono enormi uova di cioccolata di ogni tipo! Il mio preferito: cioccolato al latte con riso soffiato. Non riesco a resistergli, tante non riescono ad arrivare fino alle feste;) Quest'anno la Pasqua viene tardi, davvero non so come ce la faro' ...;)

Viva la vita

Wiosną chce się żyć! Najczęściej spryskuję się kwiatowo - owocowym Viva la vita od Avon ... 
A primavera si ha voglia di vivere! Spesso mi spruzzo l'aroma floreale e fruttoso viva la vita di Avon ...

Limoges

Muszę zdążyć przed latem, by opić się moją ulubioną ciepłą kawą i herbatą. Wykorzystuję chłodniejsze wieczory i popijam w różnych filiżankach moje ulubione napitki. Filiżankę ze zdjęcia znalazłam na targu vintage, jest to stylowa, ręcznie malowana francuska porcelana Limoges ...

Devo affrettarmi prima dell'estate di ubriacarmi con il the' e caffe' caldo. Le serate fresche le sfrutto per gustare le mie preferite bevande calde. La tazza l'ho trovata in un mercatino vintage, e' stilosa porcellana francese dipinta a mano di Limoges ...

Dama z jednorożcem
La dama e l'unicorno
Tracy Chevalier

Czytam obecnie powieść "Dama z jednorożcem", autorki "Dziewczyny z Perłą".
Bardzo malownicza powieść osadzona w XV wieku, opowiadająca losy tkaczy gobelinów, których motywem przewodnim jest magiczny jednorożec. Ciepła, lekko napisana historia dla Kobiet od Kobiety z miłością ... w tle?:)

Sto leggendo adesso il romanzo "La dama e l'unicorno" dell'autrice della "Ragazza con la perla". E' una storia del XV secolo che racconta la vita degli artisti che fanno arazzi con il motivo principale: l'unicorno. Leggera e calda storia per le donne da una donna con l'amore ... in fondo?:) 

Trochę się tego nazbierało ... I kto będzie teraz nosił te wszystkie skarby?;) 
C'e' un po' di roba ... E adesso chi portera' tutti questi tesori?;)

0 comments commenti: