spring vibes

10.3.17 PMC 3 Comments


Witajcie Koty! Po baaaardzo długim, męczącym ale satysfakcjonującym dniu ...
Ciao Gatti! Dopo una giornata lunghissima e stancnte ma soddisfacente ...

(siły dodała mi schiacciatta z szyneczką;)
(la forza avevo grazie alla schiacciatta con prosciutto;)


Dotarłam na mój ulubiony placyk ... czy ławeczka może być dziełem sztuki? Jasne! Jeśli jest z marmuru i ma oryginalny design ... którą wybieracie?:))

Sono arrivata alla mia piazzina preferita. Una panchina puo' essere una opera d'arte? Certo! Se e' di marmo ed ha originale design ... quale scegliete?:))










Ta najbardziej podoba się Włochom ... ;)
Questa piace di piu' agli Italiani ... ;)

Nie tylko jak wygrzewałam się na słońcu ... :)
Non solo io prenddevo il sole ... :)

Fontanny dają mi zawsze dużo radości!:)
Le fontane mi danno sempre tanta goia!:)



Zmęczona, ale szczęśliwa wróciłam do domu. Miłego weekendu Koty!:)
Stanca ma felice sono tornata a casa. Buon weekend Gatti!:)

:*

3 comments:

  1. Zdjęcia drzew są piękne, a ławeczki małe dzieła sztuki Moje ulubione zdjęcie - skarpetki i inne części garderoby pod latarnią :)Extra Jak zwykle z wielką przyjemnością oglądam smaczki Toskanii. Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję:* Mi też podoba się rozwieszone włoskie pranie;) pozdrawiam serdecznie

      Delete
  2. Pranie super a ciekawska jaszczurka urocza:)Pozdrawiam

    ReplyDelete