Gattinoni purse

12.5.17 PMC 0 Comments


 Ciao Gatti nella migliore giornata della settimana: il venerdi;). Viviamo tempi in cui perfino una ragazza ordinaria come me, puo' avere qualcosa di alta moda: e' il mio primo accessorio di "haute couture" della griffe italiana "Gattinoni" ...

Hej Koty, witajcie w najlepszy dzień tygodnia: piątek;). Żyjemy w czasach, w których nawet taka szara dziewczyna jak ja, może mieć coś z tzw. wysokiego krawiectwa, to moja pierwsza perełka "haute couture" włoskiej marki "Gattinoni" ...

A volte guardo le "esperte" televisive o virtuali dal mio paese affamate di popolarita', che raccontano tante cose di moda, shopping e accessori italiani, e mai non nominano Gattinoni. E' una famosissima griffe italiana, fondata nel 1944 da Fernanda Gattinoni. Creano bellissime borse di pelle e vestiti haute couture, hanno vestito tante star del cinema, per esempio anche la mia preferita Audrey Hepburn ...

Czasem podglądam "ekspertki" telewizyjne lub wirtualne z parciem na szkło, z mojego kraju, które wiele mówią o modzie, shoppingu i akcesoriach włoskich, ale nigdy nie wymieniają marki Gattinoni. A przecież, to bardzo słynna włoska marka, stworzona w 1944 roku przez Fernandę Gattinoni. Od lat tworzą przepiękne torby ze skóry oraz stroje haute couture, ubrali wiele gwiazd kina, na przykład moją ulubioną Audrey Hepburn ...


La mia borsa di pelle nera e' il classico modello casual. Sembra un'opera d'arte, ha una forma irregolare, e' fatta di pelle di alta qualita' e coccolata in ogni dettaglio. Fa proprio piacere tenerla in mano;). E' anche funzionale e capiente, nella borsa mi ci e' entrato tutto cio' di cui ho bisogno.

Torebka z czarnej skóry jest klasycznym modelem casual. To małe dzieło sztuki, ma nieregularną formę, jest uszyta ze skóry świetnej jakości i dopieszczona w każdym szczególe. To sama przyjemność trzymać ją w dłoni;). Jest też bardzo funkcjonalna i pakowna, zmieściłam do niej wszystko czego potrzebuję.





La mia Gattinoni l'ho trovata in internet, pagando meno che per le borse che si trovano nei negozi low cost! Forse ho fortuna o forse ho occhio per tutto cio' che e' beeaauuutifuuuul;). Ragazze, le mode passano, lo stile resta ... Buon weekend e occhio alla bellezza, la troverete dove meno Ve lo aspettate;).

Moją nową Gattinoni znalazłam w sieci, zapłaciłam mniej niż płaci się za torebki, które znajdziemy w wielu sieciówkach. Może mam szczęście, a może oko do tego co jest beeeaaauuutifuuuul;). Dziewczyny, mody mijają, styl pozostaje ... Miłego weekendu i uważajcie na piękno, znajdziecie je w miejscach, w których najmniej się tego spodziewacie;).


:*

0 comments commenti: