sunny

27.5.17 PMC 0 Comments


Ciao Gatti, benvenuti nel sabato. Se non riusciremo a essere felici per le piccole cose, non aprezzeremo nemmeno quelle grandi:). Anche se sono un po' stanca, la mattina sono andata nel centro della citta', ad apprezzare le piccole bellezze e le piccole gioie dietro l'angolo. Il sole era splendido splendente ... ;)

Hej Koty, witajcie w sobotę. Jeśli małe rzeczy nie będą cię cieszyły, to i duże nigdy nie ucieszą:). Mimo że, jestem trochę zmęczona, pojechałam rano do centrum miasta, docenić małe piękna i małe szczęścia za rogiem, świeciło piękne słońce ...


11:00




Le vetrine sono gia' estive ...
Sklepowe wystawy są już wakacyjne ...






Non cercate l'ombra sotto una palma ...
Na próżno szukać miejsca w cieniu palm ... ;)





Vi giuro che ho sentito "Mamma, mamma portami a casa!". Oggi pero' ero molto adulta e responsabile. 

Przysięgam, że słyszałam "Mamo, mamo zabierz mnie do domu!". Dzisiaj jednak byłam beznadziejnie dorosła i odpowiedzialna.

MA la prox volta mi siedero' in questa tazza gialla, perche' mi e' piaciuta!
ALE Następnym razem wsiądę do żółtej filiżanki bo bardzo mi się spodobała!




Crema e stracciatella per tutti!
Crema i stracciatella dla wszystkich!





 Praticamente non ho preso nulla (aspetto i saldi), a parte le calze di Lolita. Quella di vent'anni dopo ...;) 
Praktycznie nie kupiłam nic (czekam na wyprzedaże), oprócz skarpetek Lolity. Takiej 20 lat później ... ;)



Wonder Woman! Non sono (per fortuna) troppo adulta e a volte mangio male ... ;)
Wonder Woman! Nie jestem jednak (na szczęście) beznadziejnie dorosła i czasem jem w fast foodzie... ;)


Buonanotte Gatti, domani sara' un'altra bellissima giornata. Attenti, non perdetela. Il tempo scappa... Dobranoc Koty, jutro wstanie kolejny piękny dzień. Uważajcie, aby go nie przeoczyć. Czas ucieka ...



                                                                                                                                         23:15

0 comments commenti: