Bellissima Imetec Face Cleansing

4.1.16 PMC 2 Comments


Hej Dziewczyny!:) Chciałabym Wam przedstawić moją nową łazienkową przyjaciółkę: szczoteczkę do mycia twarzy Bellissima Imetec Face Cleansing, którą znalazłam pod choinką ...

Ciao Ragazze!:) Voglio presentarvi la mia nuova amica nel bagno, e' la spazzola Bellissima Imetec Face Cleansing che mi ha regalato Babbo Natale sotto l'albero. 

Szczotka jest na dwie baterie (paluszki) i ma jedną, stałą prędkość. W miękkiej zamszowej torebce znalazłam 5 nasadek - szczoteczek:

La spazzola funziona con due pile e ha solo una velocita'. In una comoda busta di velluto ho trovato 5 spazzoline:

klasyczna: klasyczna,uniwersalna szczotka o średniej twardości do każdego rodzaju cery
masującą: plastikowa z trzema kuleczkami, wzmaga krążenie, można używać ją wokół oczu (ok.10sekund)
gąbeczka: pomaga wchłaniać w skórę kosmetyki: kremy, emulsje etc. choć muszę Wam przyznać, że wolę kremy nakładać na twarz palcami, wydaje mi się że gąbka wchłania więcej niż moja skóra!:)
peeling: twarda szczotka, używamy raz na tydzień masując przez 20 sekund okolice brody,nosa,policzków, lub wybrane przez nas strefy, nie stosuje jej na całą twarz ponieważ jest mocna
delikatna: delikatna i miękka szczotka do suchej i delikatnej cery, moja ulubiona

normal: classica spazzolina di media durezza per ogni tipo di pelle
massaggiante: fatta di plastica con tre palline, attivatore di circolazione, da usare per il contorno occhi (per poco tempo circa 10 secondi) 
spugnetta: per far assorbire i prodotti sul viso: crema etc, ma devo dirvi che preferisco usare le dita perche' mi sembra che la spugna assorba la crema
peeling: setoline piu' dure, una volta alla settimana, 20 sec. su mento, naso e guance,non e' da usare su tutto il viso perche' e'forte
sensitive: spazzoline finissime, morbida per pelle secca, la mia preferita

Muszę Wam przyznać,że jestem bardzo zadowolona, choć nie mogę jej porównać z innymi szczotkami na rynku.Wiem jednak od przyjaciółki że jest bardzo konkurencyjna ze względu na dobrą jakość i przystępną cenę.
Devo dirvi che sono molto contenta, non so paragonarla con altre spazzole in vendita, ma so da una mia amica che Bellissima Imetec Face Cleansing ha un ottimo rapporto qualita'- prezzo.

Pozdrawiam Was z zimowej Toskanii ...
Vi saluto dalla Toscana ormai in pieno inverno ...

:)

2 comments:

  1. Super prezent.Też to chcę :)ciekawa jestem jak się sprawdzi w praktyce. Napisz.Pozdrawiam serdecznie w Nowym Roku :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję w imieniu polskiego Mikołaja:) Pozdrawiam również i życzę szczęśliwego 2016:)!

      Delete