UK stuff

15.1.16 PMC 0 Comments



Możecie być zaskoczeni ale Włosi (przynajmniej ci,których znam ja) nie ubierają się u Dolce&Gabbana. Nie noszą też mokasynów. Włosi na co dzień wybierają styl sportowy. Sport uprawia tutaj większość ludzi, często staje się ulubionym hobby.To dlatego sklepy z odzieżą i akcesoriami sportowymi cieszą się tutaj dużą popularnością. Kiedy mój narzeczony (były kajakarz) po powrocie z pracy powiedział do mnie, że kolega dał mu internetowy adres do sportowego sklepu nie zwróciło to specjalnie mojej uwagi.Dopiero gdy dodał, że to sklep angielski bardzo się zainteresowałam:).

Myślę, jestem nawet pewna, że w zeszłym życiu mieszkałam gdzieś w okolicy Londynu lub w Irlandii.Od dziecka uwielbiam Anglię. Brytyjskie filmy (szczególnie komedie), Jasia Fasolę, Beatlesów, grupę Coldplay i Travis.Zaczytuje się w poezji Wilda i podziwiam na fotografiach angielskie ogrody, zapijam się codziennie herbatą. Śledzę przez internet życie studenckie na Uniwersytetach Cambridge i Oxford.
Moimi ulubionymi ludźmi na ziemi są Stephen Hawking,Mike Oldfield, Hugh Grant oraz Briget Jones;). Kocham zaadoptowanych Anglików: Georga Michaela i Sylvię Plath (bez męża, choć Anglik ;). Urodziłam się w dniu śmierci Księżnej Diany, przez długi czas kochałam też mocno Księcia Williama i byłam z tego znana w całym liceum. Potem przerzuciłam się na włoskich piłkarzy;).

Języka włoskiego zaczęłam się uczyć tylko dlatego, że wyrzucili mnie z grupy angielskiej, ponieważ według nauczycielki zaniżałam jej bardzo zaawansowany poziom (chciałam pani,mimo wszystko podziękować bo chyba mi to wyszło na dobre ...:)

Więc gdy usłyszałam, że sklep jest z UK, zajrzałam na stronę i wyszperałam co nieco dla siebie, byłam bardzo zadowolona bo trwają właśnie wyprzedaże 80% :)


Potete essere stupiti, ma gli Italiani (almeno quelli che conosco io) non vestono Dolce&Gabbana. Non portano neanche i mocassini.Gli Italiani quotidianamente scelgono lo stile sportivo. Qui fanno sport  quasi tutti, spesso diventa l'hobby preferito. Forse per questo motivo i negozi con i vestiti e gli accessori sportivi hanno tanto successo. Quando il mio fidanzato (ex canottiere) dopo essere tornato dal lavoro mi ha detto che un suo amico gli ha dato l'indirizzo di un negozio sportivo online, non mi ha fatto una grande impressione. Ma quando ha aggiunto che il negozio e' inglese mi sono incuriosita un po'.

Penso, sono quasi sicura, che in un'altra vita abitavo vicino a Londra o in Irlanda. Amo l'Inghliterra fin da bambina. I film inglesi (specialmente le commedie), Mr.Bean, The Beatles, Coldpaly e Travis. Leggo spesso poesie di Oscar Wild e ammiro sulle fotografie dei giardini gli inglesi che bevono ogni giorno il the'. Seguo online la vita univeristaria delle Universita' Oxford e Cambridge. Le mie persone preferite sulla terra sono: Stephen Hawking, Mike Oldfield, Hugh Grant e Bridget Jones;). Amo anche alcuni Inglesi adottati: Sylvia plath (senza il marito, anche se e' Inglese;). Sono nata nel giorno della morte della Principessa Diana, per tanto tempo ero innamorata del Principe William e per questo ero famosa al liceo;). Dopo mi sono buttata verso i calciatori italiani;)

La lingua italiana ho iniziato a studiarla solo perche' sono stata buttata fuori dal mio gruppo di lingua inglese avanzata. Secondo la mia insegnante abbassavo il livello del gruppo. Pero' lo stesso Vorrei ringraziarla, perche' tutto questo evento mi ha fatto bene ... ;)

Allora, quando ho sentito che il negozio si trova in UK, sono andata e vedere cosa c'e' e ho trovato qualcosina, ero contenta perche' ci sono i saldi fino all'80% ... 


Kolczyki od Kardashianek (3 funty)
Orecchini dei Kardashian (3 pounds)


  
Naszyjnik
Collana


 Gdy zobaczyłam, że bawełniane, granatowe t-shirty z Georgem Michaelem i napisem Wembley na plecach kosztują niecałe 5 funtów bardzo się ucieszyłam i oburzyłam bo jak można przeceniać takiego Artystę;) Koszulkę przygarnęłam od razu, pomimo że istnieją tylko jej męskie wersje (rozmiar S jest w sam raz dla mnie:))

Quando ho visto che le magliette blu, di cotone con George Michael con "Wembley" sulla schiena sono scontate ero contenta, pero' mi sono inferocita un po' perche' come si puo' "scontare" un artista del genere? Ho preso subito la t-shirt, nonostante esista solo la versione per i maschi (la misura S mi sta bene lo stesso :)


 Kombinezon do spania, Cartoon Network
Tuta per dormire, Cartoon Network


  
Najważniejsze w tych damskich śpiochach jest to, że wprawiają mnie i moje otoczenie w dobry humor;) Importante in questo strano vestito e' il fatto che mette me e le persone vicino subito di buon umore;)
 

Kubek z Kubusiem Puchatkiem, Disney
Tazza con Winnie Pooh, Disney


 Torebka, Firetrap
Borsa, Firetrap


Nie znałam tych torebek. Są leciutkie, bardzo starannie wykończone (złote suwaki i pikowana powierzchnia), bardzo fajnie wyglądają i są przecenione o 70%.

Non conoscevo queste borse. Sono leggerissime, cucite molto bene (zip colore oro e struttura e forma eleganti), fanno bella figura e sono in saldo del 70%.
 

Mój men wybrał sobie kilka sweterków Piere Cardin, a prezencie dostał magazyn dla prawdziwych twardzieli oraz 2litrowy, 3kilogramowy kubek firmowy:) Jedynym minusem outletu jest cena przesyłki: 15funtów. Jeśli planujecie tam zakupy lepiej zrobić je raz, biorąc więcej rzeczy lub ze znajomymi i podzielić koszt przesyłki.

Il mio uomo ha scelto un paio di maglie di Piere Cardin e in omaggio ha ricevuto una rivista per uomini duri e una tazza da 2 litri che pesa 3 kg. L'unico svantaggio dell'outlet e' il prezzo della spedizione: 15 pounds. Per questo se avete nei piani di fare shopping, e' meglio farlo una volta prendendo piu' cose o con amici dividendo le spese di spedizione.

 
Może i Wy znajdziecie coś dla siebie?
Forse troverete qualcosa per Voi?

www.sportsdirect.com

Moje usta mówią po włosku, serce kocha po polsku,a moja dusza śpiewa: Oooo, I was made in England!
       La mia bocca parla italiano, il cuore ama in polacco, ma la mia anima canta: OOO, I was made   in England!
  
PS. Poza tym jestem jak wyspa.
Ibiza oczywiście.
;)

PS. Poi, io sono come un'isola.
Ibiza ovviamente.
;)

0 comments commenti: