Symphony from Deborah

19.1.16 PMC 3 Comments



Symfonia to trzy lub czteroczęściowy utwór muzyczny na orkiestrę. Symphony od Deborah to trzy poziomowa paletka do makijażu zawierająca ...

Una sinfonia e' un'opera di tre o quattro parti per orchestra. Symphony di Deborah e' un cofanetto per il trucco che contiene ...

18 cieni do powiek z lusterkiem  ...
18 Ombretti con  1 Specchio ...

 
6 błyszczyków oraz 6 All over w kremie ...
6 Gloss 6 All Over in Crema ...
 
ziemię,puder,róż oraz 3 akcesoria ...
Terra, fard, cipria, 3 Accessori ...
  
maskarę, kredkę do ust (odcień zgaszonego różu)
mascara e matita per le labbra ...
 
Pomimo, że paletka jest niewielka, jest bardzo "wypasiona" ;) Najbardziej oryginalne są cienie z brokatem, które bardzo fajnie się rozprowadzają i niekoniecznie można się nimi malować tylko podczas karnawału. Spodobała mi się również bardzo miękka kredka do ust oraz wszystkie odcienie beżów ...

Nonostante la palette sia piccola, contiente "tanta roba" ;). Piu'originali sono gli ombretti con perline che luccicano, si spalmano bene e danno un bell'efetto non solo per il trucco di carnevale. Mi sono piaciuti anche la matita per la bocca (e' molto morbida) e tutti gli ombretti colore beige ...

 A Ty jaką symfonię zagrasz na swoim oku?
E Te quale sinfonia suonerai sui tuoi occhi? 

  
;) 

3 comments:

  1. bardzo fajna :) kojarzy się z takim sekretarzykiem, tu coś schowane, i tam coś można znaleźć ;) Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))dziękuję i witam po przerwie;) pozdrawiam

      Delete
  2. ja tam nie miałam żadnej przerwy, jestem na bieżąco z postami u Ciebie :)

    ReplyDelete