last month

23.1.16 PMC 5 Comments


Oto kilka momentów z odchodzącego powoli miesiąca stycznia ...
Ecco piccoli frammenti della mia vita nel mese di gennaio ...
 
Starałam się odzyskać wewnętrzną równowagę po Świętach ...
Ho provato a riacquistare il mio equilibrio interiore dopo le feste ...

 oraz wagę zewnętrzną ...
e'il mio equilibrio di peso ...

 Ze smutkiem przyjęłam wiadomość o tym, że David Bowie opuścił ziemię ...
Con tristezza ho saputo che David Bowie ha lasciato la Terra ...

zakochałam się w Jego najnowszym albumie ...
mi sono innamorata del suo ultimo album ...
  
Pływałam w obłokach ...
Sognavo ad occhi aperti ...

 i brałam długie prysznice ...
e facevo docce lunge e calde ...

Udałam się na styczniowe wyprzedaże ...
Sono andata a vedere i saldi ...
  
również online ...
anche online ...
  
Miewałam dziwne sny ...
Avevo sogni strani ...

  
Relaksowały mnie masaże ...
Mi rilassavo con i massaggi ...
  
Urządzałam sobie maratony filmowe ...
Mi facevo maratone televisive ...
  
Zamroził mi się mózg ...
Mi si e'frizzato il cervello ...
  
ale pomimo to bardzo lubię zimę ...
nonostante questo l'inverno mi piace ...

 Przeczytałam kilka dobrych książek ...
Ho letto parecchi buoni libri ...

Czy ktoś zamawiał super ostrą pizzę?;)
Qualcuno ha ordinato una pizza super piccante?;)

 A Wam jak minął styczeń?:)
E come e'stato il vostro gennaio?:)
 

5 comments:

  1. Fajna ta twoja komiksowa opowieść o styczniu :)u nas mija bardzo zimowo i śnieżnie jak to w styczniu...pozdrawiam ciepło :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajne podsumowanie miesiąca, może tak co miesiąc taki komiks serdeczne pozdrowienia

    ReplyDelete
  3. super pomysł z tym komiksem :)

    ReplyDelete