Easy&Quick Nude Makeup Look

23.4.20 PMC 0 Comments


- Écoute, Je sais que je ne suis pas ton chanteur préféré, ma je suis venu pour voir ton progression avec les organes!
- Jean-Michel Jarre, c'est un plaisir de te voir ici!
- Alors comment ça va?
- Comme ci, comme ci, comme ci, comme ca Jean-Michel ...

- Good Morning!
- Good Morning Rod!
- Shit, I shouldn't take candies from Paul last night, I am seeing a french guy in our kitchen Paulina.
- Bonjour Sir Roderic.
- Jesus Crist and he's talking to me! In french! McCartney wake up! There is a strange type from France in our kitchen!

- Buongiorno!
- Buongiorno Rod!
- Merda, non avrei duvuto prendere le caramelle da Paul la notte scorsa, sto vedendo un tizio francese nella nostra cucina Paulina.
- Bonjour Sir Roderic.
- Gesù Cristo mi sta pure parlando! In francese! McCartney svegliati! C'è un tipo strano dalla Francia nella nostra cucina!

- Good Morning, Good Morning.

- Bonjour Sir Paul, je suis très heureux de te voir Paul, mais pourquoi cette fille non s'entraîne pas et ne joue pas les organes?
- U, amour toujours! Jean Jean Jean en vain! What does he want Mccartney? 
- He asked me why Paulina is not playing organs anymore.
- Tell him that it's not a church! Should I hug him really tight Paul?
- Avec la musique èlectronique j'ai détruit la cage. E toi, Roderic?
- No! I'm gonna kill him! Mike! You came in perfect moment! Look, maybe you know this guy, tell him that I am sex symbol in this place!

- Good Morning, Good Morning.
- Bonjour Sir Paul, je suis très heureux de te voir Paul, mais pourquoi cette fille non s'entraîne pas e ne joue pas les organes?
- U, amour toujours! Jean Jean Jean en vain! Lui che cosa vuole McCartney?
- Mi ha chiesto perché Paulina non suona più l'organo.
- Digli che questa non è una chiesa! Posso abbracciarlo forte forte Paul?
- Avec la musique èlectronique j'ai détruit la cage. E toi, Roderic?
- No! Adesso lo uccido! Mike! Sei venuto al momento giusto! Guarda, forse conosci questo tipo qui, digli che sono io il sex symbol di questo posto!

- Bonjour Jean-Michel! La chose l'essentiel est profiter de la vie. Être heureux c'est un travail à plein temps!

Eyes

Nude Eyeshadow Palette

Twist Lashes Volume Mascara

Bella Oggi


Lips

Vinyl Hi'Fi, Liquid Lipstick, 01 Nevermind

Bella Oggi


Face

Compact Foundation, Feel True, Ecru

Face Powder, Feel Nude, Golden Beige

Bella Oggi

0 comments commenti: