Glossybox It, wrzesień

1.10.13 PMC 9 Comments




Pudełko kosmetyków od Glossybox we wrześniu przypomina pudełko ... malarza!
Pełno w nim tubek, pędzelków, kredek ...
"Sugar&Spice" czyli piękne kolory jesieni ...


Czerwona kredka do ust z pędzelkiem, Babor




Kredka do oczu w odcieniu butelkowej zieleni, Mememe


Zalotka do oczu, Emite


Lip Gloss do ust w kolorze mandarynki Klementynki, Bellapierre


Fluid-żel w tubce, do mycia twarzy, z ekstraktem z białej herbaty, Korres


Nadal kocham jesień ...


I na płótnie twarzy wypróbowałam nowe odcienie ...


:)

9 comments:

  1. jestes taka piekna:) i dobrze ci w kolorowych ustach - ja siebie znosze tylko w czerwieni lub niczym zupelnie.

    do kosmetykow babor mam slabosc, bo kojarza mi sie z moja mama, ktora uzywala ich odkad pamietam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uśmiałam się najpierw po Twoim komentarzu, a potem pomyślałam że to ironia!:) No "taaaka piękna" jestem!Kochana będę odpalać Twój komentarz codziennie rano:)Dzięki.Magia fotografii. A ja nie znam w ogóle tych marek kosmetyków i próbuje i mazuje i używam, potem będę "oświecona". Czerwone usta-klasyk, świetnie że Ci w nich do twarzy.Czekam na fotę paryskiej czerwonej szminki u Ciebie na blogu ... pozdrawiam:)

      Delete
    2. Zadna ironia i zaden smiech:) Uwazam po prostu, ze najczesciej kobiety nie zdaja sobie sprawy ze swojej urody, albo daza do czegos kompletnie nieosiagalnego z wielu wzgledow. I znam mnostwo pieknych, zadbanych i szczesliwych dziewczyn z jakichs wzgledow przekonanych o swojej przecietnosci. Bez sensu! I w jakims sklepie z ciuchami widzialam kiedys napis przy wspolnym lustrze w przymierzalni, ktory brzmial mniej wiecej "uwazasz ze kobieta obok ciebie wyglada fantastycznie? Powiedz jej to!". Strasznie to mi sie spodobalo, bo rzeczywiscie jest mi na maksa milo, gdy jakas nieznajoma dziewczyna w metrze czy na ulicy skomplementuje moj wyglad. Wiec robie to samo, bo na facetow czasem nie ma co liczyc :) a gdy spojrzalam na twoje zdjecie, to naprawde byla pierwsza rzecz, jaka przyszla mi do glowy:)

      Delete
    3. Rozumiem. Mam podobnie, czasami oglądam się za kobietami:) i też je komplementuję ... Jeszcze raz dzięki Bellissima!:) PS. To dobry sklep z ciuchami był, jeśli były w nim takie slogany!:)

      Delete
  2. To pudełeczko bardzo mi się podoba! :) A Ty jak zawsze śliczna i te zabójcze oczka <3.

    P.S. Kochana dawno mnie u Ciebie nie było, wybacz :*.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nawet tak nie mów-wpadasz kiedy możesz:) Zdrowiej kochana!! Buziaki (oczka czasami robię na kota ze Shreka;)) pozdrawiam

      Delete
    2. Nikt wtedy nie jest w stanie Ci odmówić :D <3.

      Delete
  3. Bardzo fajne pudełko, wszystko mi się podoba.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki, po średnich, letnich pudełkach to jesienne jest całkiem niezłe. Bo jesień jest piękna!:)pozdrawiam

      Delete