Torebka jesienna

18.10.13 PMC 10 Comments

Gdy zapukał kurier z przesyłką od Zalando, pomyślałam, że to świetny początek weekendu ...


Korzystając z opcji "Must have. Styliści Zalando doradzają", kupiłam torebkę na jesień ...


Spośród prostokątnych, brązowych torebek, wybrałam tę od "Even&Odd", w odcieniu czekolady z charakterystycznym "tornistrowym" zapięciem. Torebka może być noszona w ręku lub na ramieniu i jest bardzo pojemna.

 


Będzie ładnie komponować się z musztardową pikowaną kurtką, beżowym sweterkiem i kremowym kominem ...


Nadal trwa Halloweenowe szaleństwo, dostałam na szczęście "Pechowego kota" ...


"Pusta atrapa" -  pomyślał "mój" kot podwórkowy.
I wyszedł.
Na nie mój dach ...


Idę go poszukać ...



Dobrego piątku ...
:)

10 comments:

  1. ile u Ciebie jeszcze zieloności, mimo końca października!

    torba świetna, bardzo mi się podoba! i ma podszewkę w gwiazdki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prawdziwa, piękna, kolorowa jesień tylko w Polsce! pozdrawiam:)

      Delete
  2. Mam podobną torbę, tylko nie z Zalando, mnie była potrzebna na studia na wszystkie klamoty. Także mnie się bardzo podoba mamy podobne gusty ;)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się, torba w stylu uniwersyteckim:) Studia skończyłam dobre parę lat temu, ale sentyment pozostał ... :) Miło mi, że torebka Ci się podoba, bo mój men powiedział:oł noł! pozdrawiam:)

      Delete
  3. Love getting deliveries in the morning :) The bags looks very smart!

    http://golovelife.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. :* :) Thank U, but do You speak polish??:)

      Delete
  4. ah uwielbiam zakupy online :)

    ReplyDelete
  5. Kochana mam nadzieję że piszczałaś jak na reklamie!!! :D Ja bym tak zrobiła jakbym otrzymała taką torebusię :D Świetna jest! Sciśkam :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) U nas już jest wersja reklamy, że Ona traci głos i piszczy kurier ... :)pozdrawiam

      Delete
  6. hihi narzeczony miał troche racje:) ale i tak uwielbiam zakupy na zalando i Twojego bloga:)

    ReplyDelete