Halloween

31.10.13 PMC 2 Comments


Nadeszło Halloween ...

E'arrivato Halloween ...


Wydrążyłam dynię ... ;)

Ho preparato la zucca ... ;)


i zapytałam: "Cukierek czy psikus"?

e ho chiesto: dolcetto o scherzetto?


 Cukierek!
Dolcetto!




i psikus ...
e ... scherzetto ...


i wyszłam z domu ...

e sono uscita di casa ...


gdzie czekały na mnie inne Czarownice ...

dove mi aspettavano altre Streghe ...



Małe i duże ...

Piccole e grandi ...



były też żywe kościotrupy ...

c'erano anche morti viventi ...


i trupy ...

e morti morti ...



i różne duchy ...

e fantasmi di ogni tipo ...



było też głośno i wesoło ...

l'atmosfera era  rumorosa e gioiosa ...



Śmierć: kropka czy przecinek?

La morte: un punto o una virgola?

2 comments:

  1. Piękny sweterek i piękna Ty! :D Cudowne oczy :) My w tym roku bez psikusa :P :)

    ReplyDelete