Vanity Fair

24.10.13 PMC 7 Comments


Vanity Fair to tygodnik, poświęcony kulturze, polityce, życiu gwiazd i modzie.
Vanity Fair Italia obchodzi 10 urodziny i ostatni numer jest specjalny, ponieważ składa się z regularnego czasopisma VF plus numeru albumowego podsumowującego ostatnie lata, zebrane są w nich najlepsze sesje, wywiady i artykuły.

  Gwiazdą numeru jest niedawno rozwiedziona Monica Bellucci ...


"Ale dziwnie, jestem singielką".

Dodatek ma "lustrzaną" okładkę ...


"I kto mógłby być na okładce, jeśli nie prawdziwa gwiazda tej wspaniałej przygody?
Tak, to właśnie osoba którą widzisz w odbiciu powyżej.
TY. "

Przekartkujmy razem Vanity Fair. 


Sesja i wywiad z Monicą Belluci ...






Rozmowa z Emmanuelle Seigner o życiu i Romanie Polańskim ...




 Kontrowersyjna historia 30letniego mężczyzny, który umarł. Z przepracowania.


W (3kilogramowym!) dodatku zebrano okładki VF z 10 lat, wywiady, ważne sesje zdjęciowe ...














Wszystkiego najlepszego od załogi Vanity Fair ...


" Vanitas vanitatum et omnia vanitas" ...


;)

7 comments:

  1. Paula, na zdjęciu wyszłaś po prostu PRZE PIĘ KNIE!
    Nie mogę się napatrzeć :)
    Śliczne pazurki ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. :* Dzięki, zaufałam Veronice i ona wybrała kolory i typ manicure ... pozdrawiam:)

      Delete
  2. paznokcie meeeega!!!!!! i cała ślicznie wyglądasz - pięknie Ci w czerwieni :)

    NK oglądam regularnie! świat jest mały, nie wiedziałam, że Ty to... Ty!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ;)tak.Niedługo wychodzi druga książka NK, a tam mój wiersz ... na stronie 89:)pozdrawiam

      Delete
  3. powiem szczerze ze jestem dziwna "fashionistka" nie lubie vouge, nie przepadam za elle, vainty fair tez nie czytam. lubie konkrety, wczoraj kupilam sobie madonna24 (takie austriackie dziadostwo) i jestem zachwycona, ponad 100mody z wybiegow, malo reklam, niewiele tekstu, mase inspiracji, rewelka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Powiem szczerze, że nie jestem "fashionistką", mój blog jest "life stylowy", nie modowy:) więc wszystko się zgadza ... :)

      Delete