Italian shoes

26.5.14 PMC 6 Comments



 Włoskie buty ...
Temat rzeka. Włoskie buty kojarzą się przede wszystkim z jakością, często są to buty ze skóry.  Gdy będziecie we Włoszech zajrzyjcie na lokalne ryneczki i targi. Możecie bardzo na tym zyskać. Na jednym ze straganów znalazłam buty: 
10 euro para! (choć ich cena na pudełku jest zupełnie inna) ...



oraz baletki ...



Tak, nadal będę uważać że na targach i rynkach można znaleźć ładne, dobre jakościowo,a przede wszystkim tanie akcesoria i ubrania ...


Bezbolesnego poniedziałku życzę Wam :)

6 comments:

  1. Ja uwielbiam ciuchy z targu, ale kocham Second Handy <3 nigdzie nie znalazłam tak dobrych jakościowo i zarówno tanich ubrań! :)

    ReplyDelete
  2. Dzięki Dziewczyny!!:):*

    ReplyDelete
  3. te wiązane bardzo fajne, sama chętnie bym takie przygarnęła... a jeszcze za taką cenę... o wow!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, cena też mnie powaliła:) Kupiłam bez przymierzania:) (są dobre),pozdr

      Delete