SPA

9.5.14 PMC 4 Comments


Ostatnie dni mam przyjemność spędzać w Reggio Emila w ośrodku golfowym i SPA ...

Minęłam Alpy ...



Zjadłam rogalika oraz ciepłą "piedinę" ...



i dotarłam na miejsce ...







Pokój jest przestrzenny i bardzo przytulny ...





na przywitanie czekały na nas słodkości ...




Jest nawet oddzielna garderoba ...





A z okna można zobaczyć pola golfowe i piękną, włoską architekturę ...






Tymczasem na poziomie minus jeden Centrum SPA (pokoje do masażu, jacuzzi, sauny, siłownia) ...






Jutro czekają pola golfowe ...





Miłego weekendu ...


4 comments:

  1. Ojejku, ile ja bym dała za taki weekend... :)
    Wyglądasz na wypoczętą ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Życzę Ci z całych sił kochana!Jak wygram w zdrapkę kupię Ci całe SPA, serio!!

      Delete
  2. Miłego wypoczynku!

    ReplyDelete