SPA day 2

11.5.14 PMC 4 Comments


 Drugi dzień mojego pobytu w Reggio Emilia rozpoczęłam od mojego ulubionego połączenia Bed&Breakfast...

Il secondo giorno a Reggio Emilia ho iniziato con il mio kit preferito Bed&Breakfast...

  
Udałam się na pola golfowe ...
Poi sono andata sui campi di golf ...






Spróbowałam lokalnego przysmaku czyli risotto z parmezanem i octem balsamicznym z Modeny (najlepszy parmezan i ocet jest produkowany właśnie tutaj, w Reggio Emilia) ... 

Ho assaggiato un risotto con scaglie di parmigiano ...



oraz gnocchi fritti czyli jakby słone faworki ...
e gnocchi fritti ...


tortelli verdi con ripieno di ricotta e spinaci ...
pierożki ze szpinakiem i ricottą ...


crespelle al ragu' ...
fantazyjne roladki z mięsem ...


e scaloppina al limone con pomodoro gratinato ...
wołowina w sosie cytrynowym z grillowanym pomidorkiem ...


Siesta była długa i relaksująca ...
La siesta era lungha e rilassante ...




To był piękny weekend!:)
E' stato un weekend bellissimo!:)


:)

4 comments:

  1. What a beautiful villa and so many gorgeous food, I need a holidaty too :) x

    http://golovelife.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. It was Hotel Resort SPA and Golf, Reggio Emilia, very beautiful i relaxing with awsome food:) Unfortunatley I'am home already;) But pics and memories will last forever!kisses English Rose (it was a bit' english style place:))

      Delete
  2. Zawsze chciałam wybrać się do SPA, ciągle jakoś jednak okazji nie mam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja zrobiłam prezent mojemu menowi na urodziny (przy okazji również sobie:)) i na Groupon znalazłam super ofertę z 50% zniżką na pobyt w SPA. Tutaj jest to bardzo popularna forma turystyki i bardzo szeroki wybór ośrodków, miejsc ... W PL z tego co pamiętam jest trochę gorzej, ceny z sufitu itd ... ale mam nadzieję, że i to się zmieni i będziesz miała okazję wyjechać do SPA:)

      Delete