Pisa

16.5.14 PMC 3 Comments


W piątkowe popołudnie zostawiłam moją prowincję i pojechałam do Pizy ...



Lungarno ...


Biblioteka w Pizie ...


Cittadella ...


Bagni di Nerone ...
(termy rzymskie)


Porta a Lucca ...
 (czyli starożytny wjazd z Pizy do nieopodal położonej Luki )







Piazza Vittorio Emmanuele III ...


Stazione Leopolda, kiedyś stacja dziś miejsce spotkań i rynków ...


Zatrzymałam się nad rzeką Arno (nad którą pierwszy raz byłam 12 lat temu:)) ...




Podejrzałam ćwiczących kajakarzy ...





I wróciłam do domu ...



:)

3 comments:

  1. jezu jak tam pięknie ! mam male zaleglosci w koemantowaniu i blogowaniu, ale chcialam ci powiedziec, ze bardzo mile zaskoczyl mnie tomik twojej poezji, który właśnie przeczytałam , a doslownie pochlonelam ! Przez wiele lat piszę poezję, a jak byłam w zespole to i teksty piosenek dlatego uwielbiam takie klimaty ! Super!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest mi bardzo miło, że moje "Motyle" doleciały do Anglii!!:) Dziękuję,za miłe słowa.Nie wiedziałam,że Ty też piszesz!Może kiedyś coś opublikujesz?:))Widzisz,pokrewne dusze się zawsze odnajdą, nawet pod przykrywką zdjęć torebek i szminek ... pozdrawiam ciepło:)

      Delete
  2. Ale musi być pięknie w takiej bibliotece :)

    ReplyDelete