Sei perfetta e non lo sai

21.5.14 PMC 2 Comments

"Jesteś idealna i tego nie wiesz" moja ostatnia książka - cukierek ...



Cristina Parodi to włoska prezenterka i dziennikarka, bardzo inteligentna i elegancka kobieta. Jej siostra Benedetta to moja ulubiona kucharka, często na  blogu przedstawiam Wam dania inspirowane jej przepisami (na przykład kurczak w Coli poniżej:). Cristina napisała książkę - poradnik lifestylowy o tym jak elegancko i ponadczasowo kompletować stroje, dodatki i które będą idealne dla nas ...


Poradnik jest podzielny na siedem rozdziałów, pięknie wydana i pachnąca książka cieszy oko już po pierwszym oglądnięciu ...

Rozdział 1
"Zasady aby się nie pomylić" ...
Mniej to więcej. Mniej rzeczy ale dobrej jakości. Tajemnica to mieszanie. Odpowiedni makijaż, fryzura ... 

Rozdział 2
"Powiedz mi jaka jesteś, a ja Ci powiem jak się ubierać" ...
 W tym rozdziale zaprezentowane są sylwetki różnych kobiet oraz wskazówki jak i co nosić aby wyglądać najlepiej ...


 Rozdział 3
"Niezbędniki" 
 Klasyki, które każda z nas powinna mieć w swojej szafie: jeansy, biała koszula, sweterek z kaszmiru,mała czarna, czarne spodnie, kurtka ze skóry, trencz ...


 Rozdział 4
"Akcesoria"
Historia, kształty i kolory najsłynniejszych torebek, (nie wiedziałam że istnieje DBag, która powstała specjalnie dla Lady Di!) okularów, kapeluszy, biżuterii a nawet bielizny ...


 Rozdział 5
"Garderoba marzeń"
Najpiękniejsze stroje i akcesoria najsłynniejszych projektantów "Haute coture" ...



 Rozdział 6
"Nie mam co na siebie włożyć"
Czyli to co przydarza mi się zawsze przy specjalnych okazjach. Co wypada założyć na  ślub, a co na urodziny przyjaciółki? Jak profesjonalnie ale elegancko wyglądać w pracy? Dużo zdjęć - propozycji dla każdej z nas, na każdą okazję.


  Rozdział 7
"Idealna walizka"
Co zapakować nad morze, w góry, w podróż do pracy lub eleganckiej stolicy europejskiej?




Czy Wasza szafa potrzebuje zmian ?:)


Jesteś idealna, i teraz to wiesz! ;)




 ;)

2 comments:

  1. Zaintrygowałaś mnie tą książką :-)
    Wiesz może czy istnieje ona w tłumaczeniu na język polski?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję!Myślę,że niestety nie ma tej książki w polskim tłumaczeniu ... :( Może z czasem się to zmieni! Może warto zaszyć się w Empiku i poszukać czegoś podobnego?:) buzka

      Delete