Po Bling

26.9.14 PMC 0 Comments

Po Bling - Pore Sonic Cleanser czyli czyszcząca szczoteczka do twarzy.
 Po Bling - Pore Sonic Cleanser e' una spazzolina per il lavaggio del viso.


Zauważyłam na blogach od jakiegoś czasu elektryczne szczoteczki do mycia twarzy. Kupiłam jedną i ja, jestem zadowolona z efektów, być może ktoraś z Was zainspiruje się i kupi Po Bling. Po Bling składa się ze szczoteczki oraz uchwytu.Szczoteczkę czyszczącą uruchamiamy za pomocą wcisku, delikatne wibracje wprawiają ją w  ruch, co powoduje dogłębne czyszczenie porów.

Ho visto su tanti blog per le donne le spazzoline meccaniche per lavare il viso.Ne ho comprata una anch'io. Forse qualcuna di Voi si ispirera' e ne scegliera' una anche per se'. Po Bling e' fatta da una spazzolina e una impugnatura. La spazzolina si mette in movimento con un piccollo bottone. Le vibrazioni delicate la mettono in movimento e questo consente una pulizia piu' profonda del viso.



  
Aby pokazać jak czyści Po Bling zrobiłam eksperyment z pomarańczami i nałożyłam na nie podkład, a potem starłam z nich makijaż chusteczką do demakijażu oraz żelem do twarzy z wodą ...

Per mostrarvi come pulisce Po Bling ho fatto un espermineto con delle arance. Ho spalmato un po' di fondotinta sulla buccia e dopo le ho pulite una con una salvietta pulente e l'altra con un gel per lavare il viso ed acqua.


  
W obydwu pomarańczach pory nie były dobrze oczyszczone. Potem spróbowałam Po Bling. Na szczotkę nałożyłam żel do mycia twarzy, skórkę pomarańczy zwilżyłam wodą i masowałam ok. 2 minuty ...

Tutti e due i frutti non erano puliti bene. Dopo ho provato con Po Bling. Sulla spazzolina ho messo un po' di gel, ho bagnato una arancia con un po' di acqua e ho massaggiato  per circa 2 minuti ...



  
Pomarańcza była naprawdę oczyszczona i wypolerowana. To mój pierwszy Po Bling, być może Wy już je znacie. Szczoteczkę możemy myć i wymieniać. Ja jestem zaskoczona samym pomysłem, jej efektem i chyba zostanę jej fanką. Również dlatego, że podczas wieczornego mycia twarzy czuję się jak samochód w myjni ;) I uśmiecham się sama do siebie, a to już dobry początek wieczoru ...

L'arancia era davvero pulita e liscia. E' il mio primo Po Bling. Voi forse lo conoscete  gia'. Io sono sorpresa della sua efficacia. Mi piace anche perche' quando la sera lavo il viso, mi sento come nell'autolavaggio, sorrido a me stessa, e questo e' gia' un buon inizio di serata ...

  
A teraz Cię zjem! Miłego weekendu!

0 comments commenti: