Venerdi autunnale

19.9.14 PMC 2 Comments


 W piątek we włoskich miasteczkach panuje gwar i zamieszanie. Zaczyna się weekend ...
Venerdi' in ogni citta' italiana si puo' sentire l'atmosfera di allegria e voglia di uscire. Inizia il weekend ...

Wyruszyłam do Pizy ....
sono andata a Pisa ...


i znowu zachwyciły mnie okna w Pizie wzdłuż Lungharno ...
e ancora una volta mi sono meravigliata delle finestre sul Lungarno ...







oraz marmurowe pomniki ...
e dei monumenti di marmo ...


  
Jesienne ławeczki to dobry temat na wiersz ;) ...
Le panchine autunnali sono un ottimo tema per una poesia ;) ...



  
Wrociłam do domu ...
sono tornata a casa ...


Mozarella kupiona, drobiazgi w Limoni również, mogę zaczynać weekend ...a Wy jesteście gotowe?;)
Mozarella - comprata , cosmetici a Limoni anche, posso iniziare il weekend ... e Voi siete pronte? ;)


Ciao!:)

2 comments:

  1. Piękny sweterek, a widoki.. no pozazdrościć ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, sweterek na jakiś przecenach dorwałam, ale nie wiem jaka to marka:) pozdrawiam

      Delete