OPS

19.10.14 Paula Maria Clara PMC 6 Comments

Podczas gdy na blogach panuje moda na minimalistyczną biżuterię, ja przedstawiam Wam bransoletki, które we Włoszech noszą chyba wszystkie dziewczyny. Gdy się tu przeprowadziłam, często zauważałam na nadgarstkach Włoszek kolorowe serduszka. Były to bransoletki Ops.

Mentre su tutti i blog va di moda la bigiotteria semplice e minimalista, io Vi presento i braccialetti che portano tantissime ragazze in Toscana e in tutta Italia. Quando mi sono trasferita qui, spesso notavo dei cuoricini colorati sulle mani delle Italiane. Erano i braccialetti Ops.

  
Bransoletka jest wykonana z "miękkiego plastiku", ślicznie pachnie. Możemy wybrać spośród wielu odcieni serduszek oraz ich wypełnień. Moja Ops na jesień jest fioletowa i w kratkę.

I bracciali sono fatti di una plastica che sembra essere molto "morbida" e ha un bellissimo profumo. Possiamo scegliere fra tanti tipi di colori e design. Il mio Ops per l'autunno e' viola e a quadri

.
Ops to firma produkująca nie tylko bransoletki ale również zegarki, kolczyki, naszyjniki, oprawy na telefon, a nawet buty ... OPS OBJECTS powstał w 2010 roku jako międzynarodowy projekt modowy poprzez połączenie konkretnych kompetencji, stylu komunikacji i pozycji na rynku oraz dystrybucji. Mediolan, Hongkong i Genewa reprezentują wartości kolebki marki, środowiska, w którym idee stanowią punkt zwrotny na rynku, począwszy od zegarków kończąc na biżuterii i akcesoriach. Mieszanka kulturowa i historyczne doświadczenie w zarządzaniu, wraz z niekonwencjonalną wizją marki, przyczyniła się do ważnego procesu rozwoju, i doprowadziła do punktu, w którym marka jest jednym z najszybciej rozwijających się firm we Włoszech.

 OPSOBJECTS nasce nel 2010 come un progetto internazionale di fashion design, attraverso un mix up di piu' competenze specifiche, dallo stile, alla comunicazione per arrivare al posizionamento e alla distribuzione: Milano, Hong Kong e Ginevra rappresentano la “culla” dei valori del marchio, l’ambiente ideale dove sviluppare idee che rappresentino un punto di svolta nel mercato, partendo dai watches per arrivare ai fashion jewels & accessories. Il melting pot culturale e l’esperienza storica del management uniti ad una visione non convenzionale del brand, hanno dato il via ad un processo di crescita importante, tanto da rappresentare al momento, una tra le principali realta FASTER GROWING in Italia .



  
Ubieram się i żyję kolorowo ... ;)
Perche' mi vesto e vivo a colori ... ;)


6 komentarzy:

  1. też mi się bardzo spodobały te bransoletki :) tylko, jak zwykle sobie zadałam pytanie czy są warte swojej ceny? ale coś mi mówi, że pewnie i u mnie na ręce kiedyś zagoszczą :) pozdrawiam i życzę miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja nagroda za "dobre sprawowanie" podczas ostatnich, trudnych zdrowotnie dni;)pozdrawiam i dziękuję za komentarz.

      Usuń
  2. to ja mam zamiar sobie kupić "wszystko" jak schudnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny kolor! :D mi nie podobają się kratki, ale poszperałam w sieci i znalazłam całą masę modeli, które z checią bym przygarnęła - to cudowne, że mają taki wybór!

    OdpowiedzUsuń
  4. Włoszkom pasują wszelie krzykliwości, na nas niekoniecznie takie odważne wzory świetnie wyglądaja ( na Tobie Paulo wyglada to ładnie). Branzoletki orginalne, ale nie są dziełem sztuki jak dla mnie i ta ideologia powstawania marki to daleko idący marketing co działa na mnie drażniąco. Ja lubie wyroby robione recznie w jakichś szlachetnych materiałach, wtedy jestem w stanie dużo wydać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję pięknie za wszystkie komentarze:)pozdawiam

    OdpowiedzUsuń