Un salto a Roma

3.10.14 PMC 0 Comments


 Mój ostatni wyjazd nazwałabym wypadem do Rzymu. Musiałam załatwić kilka spraw i niestety większość czasu spędziłam w miejscach mało ciekawych pod każdym względem, nie miałam też czasu aby dotrzeć do prawdziwego centrum Rzymu, aby zobaczyć największe atrakcje tego miasta (cóż, wypada mi tam kiedyś wrócić), zrobiłam jednak kilka zdjęć ...

La mia ultima partenza per Roma la chiamerei "un salto". Dovevo stare nei posti poco interessanti e belli in tutti i sensi. Non ho avuto tempo per vedere la vera Roma (devo tornarci), communque ho fatto delle fotine ...

Mieszkałam w czterogwiazdkowym Hotelu Regent w bardzo słynnej dzielnicy Parioli ...

Ho pernottato nell' albergo di quattro stelle Regent ai Parioli ...



 









widok z okna czyli widok z wanny był ciekawy w dzień i w nocy ...
Paesaggio dalla finestra, cioe' dalla vasca. Era interessante durante il giorno e la notte ...


  
Śniadanie podane do łózka smakuje najlepiej ...
Bed&Brekfast is the best:) ...

  
W okolicy znalazłam typowe rzymskie schody. Rzym to miasto schodów ...
Vicino ho trovato le tipiche scalinate romane. Roma e' la citta' delle scale ...




  
i psów!:)
e di cani!:)



Mimo braku czasu znalazłam moment by kupić sobie miły suvenir, o którym napiszę w kolejnym poście ...

Nonostante la mancanza di tempo ho trovato un mommento per comprarmi un souvenir a proposito del quale scrivero' nel prox post ...

0 comments commenti: