Prestigio

24.10.14 PMC 10 Comments


Znalazłam w moim miasteczku Outlet. Jak w każdym tego rodzaju sklepie mogłam znaleźć za połowę ceny markowe akcesoria, buty oraz ubrania. W oko wpadła mi torebka od Prestigio w kolorze cappuccino ...

Ho trovato nella mia citta' un Outlet. Di solito in negozi di questo tipo si possono trovare accessori, scarpe e  vestiti di marca a prezzi economici. Ho trovato una borsa Prestigio di colore cappuccino ...



Torebka jest lekka, niewielka ale mieszcząca wszystkie drobiazgi. Możemy ją nosić w ręku oraz na ramieniu (ma dopinany pasek). Jest wykończona  w każdym szczególne (również w środku) i mimo, że jest ze skóry ekologicznej robi wrażenie akcesoria bardzo eleganckiego i ekskluzywnego.

La borsa e' leggera, piccola, ma capiente e c'entrano tutte le cose di cui ho bisogno. Si puo' portare in mano oppure a tracolla (ha anche una lunga cintura). E' una borsa fatta a modino, elaborata e sembra un accessorio molto elegante ed esclusivo.




Torebka Prestigio, 19 euro

10 comments:

  1. Bardzo ładna, i chyba lepiej wygląda w wersji na rękę - fason super :) PS ile masz torebek, bo coś mi się wydaje, że dużo ;) Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. Bardzo lubię torebki, ich numer się zmienia bo je sprzedaję!:)

      Delete
  2. a w jaki sposób sprzedajesz? znajomym, przez internet - pytam z ciekawości, bo może i mi coś by w oko wpadło :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sprzedaję do 3 sklepików vintage w okolicy z ubraniami, akcesoriami oraz meblami (mam ze sklepem umowę i raz w miesiącu odbieram kasę za liczbę sprzedanych torebek) oraz mam znajomą która sprzedaje moje torebki na wszechobecnych tutaj "Pchlich tagach". Z przyjemnością zapodałabym coś i Tobie, ale przesyłka byłaby droższa niż torebka:)pozdrawiam

      Delete
    2. czyli oddajesz do komisu - fajny pomysł, na to by mieć często coś nowego, i przy okazji żeby nie kosztowało za wiele - bo pewnie za każdą rzecz jakiś tam procent własnego kosztu Ci się zwraca. Ja z kolei wszystkie rzeczy wykańczam, i wtedy kupuję coś nowego :) Miłej soboty - u nas w końcu słonecznie :)

      Delete
    3. Miłego słonecznego weekendu!:)

      Delete
  3. POZA TWOIMI TOREBKAMI,PODOBA MI SIĘ TO,ŻE ROZMAWIASZ Z NAMI,CZYTELNIKAMI:). POZDRAWIAM Z WIETRZNEGO SZCZECINA,ALE PEŁNEGO JESIENNYCH KOLORÓW!DOMINIKA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ależ oczywiście, że rozmawiam!:) Pozdrawiam przepiękny Szczecin!!

      Delete