Lordsy

13.11.14 PMC 6 Comments


Od zawsze podobały mi się ekstrawaganckie akcesoria. Bardzo rzadko kupuję buty. Moje czerwone, zamszowe kozaki nosiłam kilka lat włączając w to okazje specjalne takie jak moja obrona pracy magisterskiej a nawet pogrzeby. Torebki i zamszowe buty w różnych kolorach to część mnie. Burgundowe lordsy z Top Shop zauważyłam na Zalando Italia dwa miesiące temu, ale ich cena (36euro) niespecjalnie mnie przekonywała, więc z wielką radością odkryłam że na Zalando trwają wyprzedaże jesienne i moje wymarzone buty kosztują o połowę mniej.

Da sempre mi piacciono gli accessori stravaganti. Raramente compro delle scarpe. I miei stivali rossi di velluto li ho portati per parecchi anni, includendo alcuni eventi speciali come la mia laurea o dei funerali. Le borse e le scarpe di velluto di tanti colori sono  parte di me. I lord  color vino rosso li ho notati su Zalando Italia gia' due mesi fa, ma il loro prezzo (36 euro) non mi convinceva piu' di tanto. Con gioia ho scoperto che su Zalando Italia ci sono i saldi di autunno e le mie scarpe adesso costano la meta'.



Zakochałam się, bo co może być bardziej oryginalnego niż zamszowy lords  w kolorze wina ze złotym lwem??:) Buty występują też w spokojniejszej, czarnej wersji, ale ja wybrałam model bordo.

Mi sono innamorata, perche' cosa di piu' bello e originale puo' esserci di una scarpa fatta di morbido velluto, color vino rosso con un leone d'oro?;)) Queste scarpe possiamo comprarle anche di colore nero, ma io ho scelto il bordeaux.



Z zamiłowania do zamszowych pantofli z ozdobą słynie milioner,  biznesmen i przedsiębiorca Flabio Briatore. Cóż mamy ze sobą coś wspólnego:). Póki co, tylko to. Póki co ... ;)

La passione per le pantofole vellutate ce l'ha anche l' imprenditore e businesmen Fabio Briatore. Allora abbiamo qualocosa in commune. Fino adesso solo questo. Fino adesso ... ;)


6 comments:

  1. Widzę, że masz chyba większość płaskich butów. Ja uwielbiam baleriny, więc wiosną zawsze mam problem z zakupem, bo albo żadne mi nie odpowiadają... albo wszystkie:) Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, mam same płaskie buty ... :) Tutaj nadal 20 stopni więc w balerinach można jeszcze polatać:) pozdrawiam

      Delete
  2. Świetne są! Takie królewskie. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Królewskie - papieskie;) dzięki pozdrawiam

      Delete
  3. Cudne są <3 Po prostu idealne :):)

    ReplyDelete